
Új gamer márkával jelentkezett az IKO Digital
Bemutatkozott a MetaBro.
A Paris Saint-Germain az AS Monaco elleni mérkőzésen a tévénézők megilletődve láthatták, hogy mindkét klub játékosai a mezeiken a múlt hét hétfőn leégett Notre-Dame-ra emlékeztek.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) mostanáig elnéző volt azon influencerekkel szemben, akik közösségi oldalaikon kereskedelmi terméket népszerűsítettek, de nem tüntették fel, hogy ezért ellenszolgáltatásban részesültek. A türelmi időnek azonban a jelek szerint vége.
A Nyugat-Európában már népszerű, prémium közösségi autómegosztó márka a kelet-európai régióban nálunk jelenik meg elsőként.
A magyar érdekeltségű Positive by Hinora Group bevásárolta magát a szintén magyar tulajdonú Adamsky-ba.
Megjelent a Michelin Guide Main Cities of Europe 2019. Két új magyar étterem is Michelin-csillagot kapott.
Az Employer Branding Award díjjal azokat jutalmazzák, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára.
A dobozos sörnek állítana vele konkurenciát az egyik legnagyobb hazai Facebook-oldal.
Jánosy Zsuzsanna szerint Kőszegi András valótlanságokat nyilatkozott róla és a cégről a Media1-nek, ezért jogi lépésekre készül Kőszegi ellen. Kőszegi fenntartja állításait.
Az Extreme Digital és az eMAG összeolvadását még a versenyhatóságnak is jóvá kell hagynia.