Megvásárolta a tévés közönségméréseiről is ismert Nielsen piackutató céget egy magántőke-befektetőkből álló, az Evergreen Coast Capital Corp. és a Brookfield Business Partners által vezetett konzorcium – írta a The Drum híre nyomán a Kreatív.
James A Attwood, a vállalat igazgatótanácsának elnöke hangsúlyozta, hogy az új tulajdonosok látják a Nielsenben rejlő potenciált, és azt az értéket, amelyet a vállalat az ügyfelek számára világszerte biztosít.
A Kreatív hozzátette: ugyan az új tulajdonos a közleményben megbízható piaci szereplőként írta le a Nielsent, az utóbbi időben meggyengült a vállalat iránti bizalom, miután 2021 nyarán a Media Rating Council nevű, az amerikai nézettségmérési sztenderdeket felügyelő szervezet felfüggesztette a Nielsen tagságát. Ennek oka az volt, hogy több szereplő szerint is a cég módszerei már nem feleltek meg az elvárt szintnek, kiváltképp a több platformos nézettségmérés tekintetében.
Azóta több nagy médiacég is versenyezteti a piacméréssel foglalkozó cégeket – így tehát a Nielsen korábbi egyeduralkodó szerepe is megingott.
Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!
További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!