
Szén-dioxid kibocsátási kalkulátor segíti a médiatervezőket
Zöldebbé válnak a médiakampányok – ígéri az Initiative Hungary médiaügynökség az új, a médiatervezést segítő kalkulátoráról.
Zöldebbé válnak a médiakampányok – ígéri az Initiative Hungary médiaügynökség az új, a médiatervezést segítő kalkulátoráról.
A hazai reklámgyakorlat önszabályozó elveinek kialakítását végző szervezet idei közgyűlésen az elmúlt év beszámolója és a jövőbeni tervek, valamint a költségvetés áttekintése mellett tisztújításra is sor került, melynek keretében az ÖRT jelenlegi vezetőit megerősítette pozíciójukban a szervezet közgyűlése.
Az utóbbi évtizedben egyre több embert érint valamilyen ételintolerancia vagy ételallergia, ami nagy odafigyelést igényel, hiszen az allergiát vagy intoleranciát kiváltó ételeket kerülni kell. Ugyanakkor
Nyáron a nagy meleg, illetve ősszel, télen a hideg beálltával sokaknak eszébe jut a klímaberendezések iránti igény, így sietve próbálják megoldani a kérdést. Általában ezekben
A sövénynyíró olló rendelkezésre állása nagy előny a kerti szerszámkészletben, hogyha egyrészt akad sövény a környezetünkben, másrészt szeretnénk azt kifogástalan állapotban tartani. Pontosan emiatt gondoltunk
A GVH szerint vélhetően több szempontból is jogsértő gyakorlatot folytat az eOptika a fogyasztókkal szemben, például az árfeltüntetés területén. A hasonló esetek jövőbeli elkerülése érdekében a GVH oktatóvideót készített a jogszerű árfeltüntetésről.
Világszerte nyereségnövekedésre számítanak a következő évben a pr-ügynökségek vezetői – derült ki az ICCO 2022-2023-as friss jelentéséből. Az ICCO World PR Report 10-es skálán mért jövedelmezőségi mutatója így 7-es értékelést kapott. Az ügynökségvezetők kilátásai egyre pozitívabbak, a mutató 2021-ben még csak 6,7 volt.
Az európai városok évente többmillió turistát vonzanak. A legkedveltebb célországok közé tartozik Franciaország és Spanyolország, de Olaszország lenyűgöző városai is temérdek látogatót tudhatnak magukénak. Mindenki
Szauter Zsolt személyében új szakemberrel bővült a Foodpanda felsővezetése.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) piacelemzést indít arról, hogy milyen eltérések tapasztalhatók a különféle környezetvédelmi (úgynevezett zöld) reklámüzenetek valós tartalma és azok fogyasztói értelmezése között. A GVH célja, hogy jogalkotói szempontokat adjon egy egységes állítás- és jelölésrendszer bevezetéséhez, amellyel erősödhet a fogyasztók bizalma.