Márka

MRSZ Barométer kutatás a válság hatásairól a reklámiparban

Óriási zuhanásra számít a magyar médiaszakma

A legfrissebb MRSZ Barométer kutatási adatok szerint közel 56 milliárd Ft tűnhet el a médiapiacról, míg a teljes kommunikációs iparág mintegy 149 milliárd forintos visszaeséssel számol az idei évben. A koronavírus miatt egyre súlyosabb a helyzet, és a probléma elhúzódónak ígérkezik.

google

Csatlakozik a Google az EASA-hoz

A Google az első cég, amely nem szakmai szervezeten keresztül, hanem közvetlen tagság révén válik a felelős reklámozásért dolgozó EASA, az európai országok önszabályozó és a reklám szakma szervezeteit tömörítő Európai Önszabályozó Szervezet tagjává. Fazekas Ildikó, a magyar Önszabályozó Reklám Testület igazgatója szerint nem túlzás történelminek nevezni a fejleményt.

tapétaposzter

Hogyan használhat fel egy megmaradt tapétacsíkot? (x)

Bármennyire is profin tapétáz valaki, mindig van maradék tapéta. Emiatt néhányan mérgelődnek a felesleges pénzkidobás miatt, de ez nem szükségszerű. A maradék tapétacsíkokat rengeteg kreatív módon fel lehet használni, egyedi dekorációkat lehet létrehozni. Erre mutatunk néhány ötletet.

botzsák

Strapabíró és kényelmes botzsákok a zavartalan pakoláshoz (x)

Botzsák nélkül kifejezetten nehéz volna elindulni a vízpartra, különösen akkor, ha több horgászbotot is magunkkal szeretnénk vinni. Nem mindegy ugyanakkor, hogy egyrészt milyen méretű, másrészt milyen kialakítású botzsákot viszünk magunkkal.

Orbán Viktor tippmix sorsjegyet reklámoz Facebook-videójában

Nem intézkedik Orbán Viktor szerencsejátékot népszerűsítő videója miatt a Gazdasági Versenyhivatal

Bár a GVH korábban több influenszert is súlyos összegekre bírságolt, amiért az érintettek bújtatott reklámot tettek közzé a közösségi médiában, és van a versenyhivatalnak ezzel kapcsolatban egy szigorú ajánlása is, a miniszterelnök közösségi média oldalán közzétett, Tippmix sorsjegy vásárlásra ösztönző videója esetében mégsem érzi úgy, hogy lépnie kellene.

Az NMHH egyik irodájának bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1utcai

JBE lett a Rádió 1 és a Retro Rádió, pályázatot ír ki a Médiatanács egy kaposvári rádiós frekvenciára

Elfogadta a Kaposvár 93,1 MHz közösségi használatára szóló pályázati felhívást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa, és határozott az úgynevezett jelentős befolyásoló erejű médiaszolgáltatókról is. A testület jóváhagyott egy új tanulmányt is az első félév reklámszpotjairól, amelyből kiderül: továbbra is élelmiszereket és gyógyhatású szereket reklámoznak leginkább.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások