
Ismét bővült az Adaptive Media portfóliója
A PöttyösLabda.hu-val bővített a sales house.
A PöttyösLabda.hu-val bővített a sales house.
Egy márkanév alatt egyesíti összes kutatási brandjét a Kantar.
A Pamkutya készítői el vannak ájulva az örömtől, amiért a YouTube-csatornájuk élő adásban lépett át egy fontos mérföldkövet.
A megváltoztatott logóval a budapesti székház környékén járók is találkozhatnak.
Egy új hazai netes platformon keresztül szakmai véleményvezérek, vagy másképpen B2B influencerek bérelhetők.
A közterületi plakátpiac produkálta a legnagyobb növekedést a magyar reklámszektoron belül, de szépen növekedett az internet is. A tévés reklámtortán viszont nagyon érződik, hogy az állami költés stagnált.
A 3,5 millió euró kockázati tőke bevonásával és az új befektető érkezésével szintet lép a magyar programozóiskola.
Elkészült az Önszabályozó Reklám Testület ajánlása a reklámokban látható ártalmas magatartás elkerülése érdekében.
Szettek többféle sporthoz – A Tchibo webáruház heti ajánlatából szemezgettünk. (x)
A Market Építő Zrt. alapítójának, a céget Garancsi Istvánnal, a miniszterelnök kötélbarátjával közösen tulajdonló Scheer Sándornak adták el a magyar Meki licencét.