Márka

Balásy Gyula (a kép illusztráció, montázs)

Cenzúra után öncenzúra a Marketing&Mediánál: Balásy Gyulát ismét kihagyták a legbefolyásosabb médiások toplistájáról

Balásy Gyula, a Rogán Antalhoz közeli és az államtól már több száz milliárdnyi megbízást kapó, a kormány kék hirdetéseiért is felelős médiavállalkozó, a New Land Media és a Lounge Group cégek tulajdonosa két éve még az 5. helyen szerepelt a Marketing&Media című magazin legbefolyásosabb médiavezetők toplistájában, tavaly pedig a 7. helyre került volna, de mint azt a lapnál akkoriban megerősítették részünkre, a lapra nyomást gyakorolva kiszedette magát a rangsorból. A Media1 kíváncsi volt, idén kik szerepelnek a magazin listáján és visszakerült-e oda Balásy, majd amikor észleltük, hogy másodjára is kihagyták a nevét a listáról (borítóképünk tehát csupán illusztráció!), megkérdeztük a laptól, mi ennek az oka, hiszen Balásy befolyása nem csökkent.

Mészáros Lőrinc és az Atmedia honlapja

Mészáros Lőrinc Atmedia nevű cége több milliárddal növelte az árbevételét egy év alatt

43 milliárdról közel 47 milliárd forintra nőtt a Mészáros Lőrinc kizárólagos érdekeltségei közé került Atmedia nevű reklámértékesítő ház árbevétele 2023-ban. A cég leányvállalata, a Media Services Company (MSC) további közel 2,3 milliárd forint árbevételt ért el. Az Atmedia Csoport árulja egyebek mellett az MTVA és a TV2 Csoport csatornáinak és a HírTV-nek a reklámidejét.

Szijjártó Péter és a Megafon

Annyi pénzt pumpáltak a Megafonba, hogy hirtelen masszívan nyereséges lett a fideszes propagandát terjesztő cég

Ezúttal sem mutatott ki értékesítési árbevételt pénzügyi beszámolójában a Fidesz hatalomban tartásán dolgozó propagandisták, köztük Trombitás Kristóf, Bohár Dániel, Rákay Philip, Deák Dániel és mások videóit a közösségi médiában hatalmas összegekből népszerűsítő Megafon Digitális Inkubátor Központ Nonprofit Kft.. Ennek ellenére annyi úgynevezett „egyéb bevétele” volt a vállalkozásnak rejtélyes forrásból, hogy mégis összejött egy közel 800 milliós profit az eddig veszteségesen működő cégnél.

Tévéreklámot néz egy üzletember egy hajón

Túlkereslet miatt árat emel Mészáros Lőrinc reklámipari cége, az Atmedia

Több elérést (úgynevezett GRP-t) szeretnének vásárolni a tévés reklámozók, mint amennyit a Mészáros Lőrinc-közeli Atmedia nyújtani tud. A túlkereslet miatt az úgynevezett szezonális árindex segítségével, évközben áremelést hajt végre a reklámértékesítő vállalat. Tavaly egyébként hasonlót lépett az RTL Saleshouse is a karácsonyi szezon előtt.

Tailwind x IAS partnership announcement

Forradalmi ad-tech partnerség: a Tailwind és az IAS egyesítik erőiket

A Tailwind kizárólagos regionális értékesítési együttműködést jelentett be az Integral Ad Science-szel Magyarországon, valamint további 14 piacon a Közel-Kelet, Észak-Afrika és a délkelet-európai térségben. Az új kapcsolat lehetővé teszi a marketing szakemberek számára, hogy az IAS iparágvezető, mesterséges intelligencia által vezérelt technológiája révén megóvják a márkaértéket, és csökkentsék az értéktelen médiamegjelenések számát az egész régióban. (x)

Bóday Pál állatvédő, a Macskaárvaház Alapítvány kuratóriumi elnöke

Állatvédők a magyar reklámtörvény módosítását követelik a Master Good „erkölcstelen csirkegyalázó reklámjai” miatt

Azt követeli több magyarországi állatvédő szervezet, hogy a magyar Országgyűlés változtassa meg a reklámtörvényt és a továbbiakban a vágóhidak, húsüzemek és minden olyan cég, amelyek állatok halálából vagy kihasználásából profitálnak, ne reklámozhassák termékeiket boldog állatokkal és olyan szlogenekkel, mintha azok örülnének annak, hogy levágják őket, illetve mintha a vágóhíd egyenlő lenne egy SPA-val. Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) fellépését is szorgalmazzák az ügyben.

DIGI

Erdélyi magyar milliárdoshoz kerülhet a Telekom Románia – már létre is jött az elvi megegyezés

Teszári Zoltán nagyváradi milliárdos, miután sikeresen eladta a Fidesz-közeli 4iG-nek a magyarországi DIGI Kft.-t, most arra készül, hogy megveszi a továbbra is a Teszári tulajdonát képező, piacvezető romániai DIGI-vel a Telekom Romániát. Lényegében már csak a román versenyhatóságok jóváhagyására van szükség ehhez, ugyanis az elvi megegyezést erről már be is jelentették.

Central Médiacsoport - magazinok

Mi köze a neurobiológiának a print hatékonyságához?

Ezredmásodpercekben mérjük a győzelmet a fogyasztók meggyőzéséért folytatott harcban, de egyre fontosabb kérdés, hogy milyen minőségű és monetizálható-e az elnyert figyelem. Miért érdemes printtel tervezni a digitális médiafelületek mellett a tudomány mai állása szerint és hogyan befolyásolja a képletet, hogy hét évvel érezzük fiatalabbnak magunkat, mint a biológiai életkorunk?

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások