
MEME-tag lett az Atmedia és az RTL Saleshouse
Ez mérföldkőnek számít a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete történetében.
Ez mérföldkőnek számít a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete történetében.
A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) keretein belül működő Out of Home (OOH) Szövetség rendkívüli tisztújító taggyűlést tartott kedden, hogy megválasszák Hantosi Bálint elnök tavaly novemberi váratlan halála miatt az új elnökséget.
Távozik Faix Csaba, a Budapest Brand vezérigazgatója, miután Vitézy Dávid kezdeményezésére a Fővárosi Közgyűlés többsége minden támogatást megvont Budapest turisztikai, kulturális és városmarketing feladatait ellátó cégétől. A vezérigazgatón kívül mintegy 30 ember kényszerül távozni.
December 31-i hatállyal távozott Pécsi Norbert Sándor, az ország egyik legnagyobb vállalatának kommunikációs vezetője és szóvivője.
A Taboola – a világ vezető natív hirdetési platformja és a Project Agora, a Taboola kizárólagos regionális partnere – bevezeti a teljesen új natív megoldását, a Carousel Ads-t. Ezt a hirdetési formátum a márkák számára dinamikus, interaktív lehetőséget biztosít termékeik és szolgáltatásaik népszerűsítésére, így segítve őket abban, hogy nagyobb figyelmet kapjanak és nagyobb bevonódást érjenek el. (x)
Közel 6 százalékkal bővülhet a globális reklámpiac 2025-ben a Dentsu Global Ad Spend Forecasts prognózis szerint. A tévés reklámpiac csak marginális mértékben tud majd növekedni, az online piac viszont továbbra is szépen bővülhet. A magazinok és a napilapok komoly kihívások előtt állnak. Az összefoglalóból kiderülnek a részletek.
A magas szakmai elvárásokhoz kötött megállapodás 2024 harmadik negyedévében jött létre a meghatározó jelentőségű hirdetéstechnológiai platform és az Addig között. Ez jelen pillanatban az első ilyen jellegű együttműködés a magyar piacon. (x)
A tiszások közül sokan nem voltak hajlandók támogatni a tényfeltáró műhelyt, mivel a stábnak az a Hont is tagja, aki kritikus véleményeket szokott közzétenni a politikusról a saját Facebook-oldalán. Hont most távozik a cancel-kampány alá került Átlátszótól és önálló médiavállatot alapított Ötmédia néven Ceglédi Zoltánnal, akivel közösen az ÖT köré tartalomközpontot építenek fel. Gerényi Gábor is adott néhány tanácsot nekik, de azt cáfolják, hogy ő állna az egész mögött.
Új tradíció született Sas István, a magyar reklámszakma úttörőjének emlékének ápolására és a reklámszakma, illetve a jövő kommunikációs szakembereinek inspirálására a Budapesti Metropolitan Egyetemen (METU).
Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A cégcsoport közleményben tájékoztatta lapunkat a távozó vezetők utódlásáról és a távozás részleteiről.