
Keresőmarketing-tagozat és új elnökségi tag a DIMSZ-ben
Az új tagozattal a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) az összes elektronikus szakágat szeretné egybetömöríteni.
Az új tagozattal a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) az összes elektronikus szakágat szeretné egybetömöríteni.
Jellemzően korai fázisban levő, minimum két fős csapatok jelentkezését várják a Start it @K&H inkubációs programba.
Kiosztotta a Magyar Telekom a Fenntarthatósági Sajtódíjakat. A győztesek: az RTL Klub egyik műsora, a Forbes egyik újságírója és egy zöld témákról gyakran publikáló blogger-újságíró. A távközlési óriás más díjakat is átadott.
Pintér Szabolcs, az SAP Hungary Kft. idén kinevezett új ügyvezetője számolt be a vállalat üzleti eredményeiről, terveiről.
Az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures több mint 300 portfólió startuppal és 20 milliárd forintnyi befektetéssel a háta mögött új kkv üzletágat indít, amely a hazai kis- és középvállalati szektort kívánja erősíteni, legyen szó akár cégen belüli generációváltásról, akár külföldi befektetések tőkefinanszírozásról.
Az Önszabályozó Reklám Testület szerint is problémás volt a CBA Piros című reklámja, erről Gerendi Zsolt főtitkár a Nagy Kreatív Márkanapon beszélt.
Mától indul a Magyar Public Relations Szövetség által kiírt pályázat.
A távközlési cég olyan médiamegjelenéseket kíván díjazni, melyek a Föld jövője, a környezetvédelem érdekében születtek, illetve a fenntarthatóság témáját járják körül.
Minden eddiginél több színházi és gyerekprogrammal várja az érdeklődőket immár tizenegyedik alkalommal a Pozsonyi Piknik, Újlipótváros kulturális, összművészeti fesztiválja.