
Új digitális vezető a GroupM-nél
Umut Yasar csatlakozott a GroupM médiaügynökségi csoporthoz mint digitális vezető. A távozó Barnóth Zoltánt váltja a poszton.
Umut Yasar csatlakozott a GroupM médiaügynökségi csoporthoz mint digitális vezető. A távozó Barnóth Zoltánt váltja a poszton.
A Miniszterelnökség idén több mint 5 milliárdot költhetett arra, hogy a hagyományos médiafelületeken népszerűsítsék az országgyűlési választásokkal egyidőben tartott gyermekvédelmi népszavazást. Bár a plakátpiacon, a tévékben, a rádiókban és a napilapokban pörgött a kampány, a közösségi médiás költések a népszavazás esetében alacsonyak voltak.
Publikálták a kapcsolódó, munkahelyeket vizsgáló kutatást is.
A városképet óvnák a döntéssel.
Ma talán el sem tudjuk képzelni, hogy nem is olyan sokkal ezelőtt nem tartozott az emberek alapvető ruházatához a napszemüveg.
Jászai Gellért elnök-vezérigazgató felkérésére két új taggal bővül a nemrég a DIGI-t és az Antenna Hungáriát is felvásárló 4iG tanácsadói testülete.
Úgy gondolnánk, az ablakpárkányok szerepe csupán esztétikai okokra vezethető vissza, azonban a valóság ennél összetettebb, egy párkány ennél sokkal többre hivatott eleme egy épületnek.
A szőke hajszín nagyon régóta népszerű a nők körében, és ha hajfestésre kerül a sor, szívesen választják ennek valamely árnyalatát. Azonban sokan tapasztalják meg, hogy az eredetileg kiválasztott szín nem feltétlenül úgy mutat a hajukon, mint egy katalógus képén. Ennek pedig általában az az oka, hogy nem a megfelelő készítményeket sikerül kiválasztani a hajápoláshoz.
A streaming platform vezérigazgatója 2019-ben még határozottan azt állította, hogy nem lesznek reklámok a felületen.
Stratégiai átalakításba kezdett távközlési csoportjában a 4iG csoport, ami érinti a DIGI-t és az Antenna Hungáriát is. Új vezetőséget is kineveztek, amelyek közül a legjelentősebb, hogy Jászai Gellért lett az Antenna Hungária elnöke, az AH operatív igazgatója pedig Király István, a Vodafone Magyarország volt vezérigazgató-helyettese.