
Sebestyén Balázs a legértékesebb hazai híresség a Forbes legújabb celeblistája szerint
A celeblista pénztermelőképesség, tartalom, profizmus és közösségimédia-jelenlét vizsgálatával készült.
A celeblista pénztermelőképesség, tartalom, profizmus és közösségimédia-jelenlét vizsgálatával készült.
A Media1 2021. 07.26-i podcast- és rádióműsorának vendége volt Wolf Gábor kkv marketing szakértő, a Marketing Commando alapítója, a Kisvállalati Marketing Biblia szerzője, Magyarország egyik legismertebb szakmai véleményvezére, aki hétről hétre népszerű „Híradót” is készít a YouTube-ra a marketingkommunikáció újdonságairól.
Az automatizált hirdetési formátumok már egy ideje elérhetők voltak Ausztriában, Lengyelországban, Csehországban és Romániában. Idehaza, valamint a közép-kelet európai régió 13 országban most indult el a szolgáltatás.
A Desk in the city nevű új közösségi irodában jelenleg bárki ingyen foglalhat asztalt vagy tárgyalót egy-egy órára.
A Wizz Air sajtófőnökével jó sok mindenről beszélgettünk.
Lezárultak az RTL Magyarország által kiírt kreatív- és social ügynökségi tenderek, ennek kapcsán Szabó Zoltán, aki tavaly év vége óta tölti be az RTL Magyarország marketingkommunikációs igazgatói posztját, arról beszélt, hogy az elkövetkező időszakban nagy változások előtt állnak az RTL Magyarország márkái, valamint belső szervezeti átalakulás is lesz a Marketingkommunikációs Osztályon.
A közép- és kelet-európai régió digitális felzárkóztatását célzó Impact Challenge egyik támogatottja lett a magyarországi Maker’s Red Box. A Google által kiválasztott szervezetek, különböző jótékonysági és társadalmi projektekkel javítják a digitális esélyegyenlőséget.
Újra offline keretek között, több mint 100 előadó boncolgatja majd a jövő marketingkommunikációs és vállalatvezetési irányait az idei BrandFestivalon.
Egyetlen hét alatt közel háromszázan jelentkeztek az iFaktor tehetségkutatójára.