
Ügyfél-elégedettségi igazgatót nevezett ki a Yettel Magyarország
Tapasztalt szakembert választottak az újonnan létrehozott szervezeti egység, az ügyfél-elégedettségi igazgatóság élére.
Tapasztalt szakembert választottak az újonnan létrehozott szervezeti egység, az ügyfél-elégedettségi igazgatóság élére.
Ahogy megváltozik a televíziózás és az emberek médiahasználata, úgy változik a hírességek menedzsmentje iránti igény is. Többek között ezekről a változásokról is szó esett a vendégünkkel készített podcast interjúban, valamint vendégünk néhány kulisszatitkot is elárult.
A céget a 4iG vásárolta volna meg.
Az uniós vizsgálat a Facebook és a Google között 2018-ban megkötött, Jedi Blue kódnevű megállapodásra irányul.
Arról egyelőre nincs hivatalos információ, hogy folytatja-e a magyarországi tevékenységét a lap. Korábban arról a Media1 arról írt, hogy a Michaeli, Schwartz & Brit Média veheti át a magazin üzemeltetését.
A járvány megjelenése óta először tartott tisztújító közgyűlést a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ).
Márkanevet vált a mobilszolgáltató, mely új logóval és ONE márkanévvel folytatja működését a montenegrói mobilpiacon.
Az Uniomedia munkatársai úgy döntöttek, hogy az irodájukat a Baptista Szeretetszolgálattal együttműködve keddtől gyűjtőponttá alakítják, ahol hétköznaponként 9 és 16 óra között várják a menekülők megsegítésére szánt adományokat.
Miután végleg elrepült a „kék propeller”, sajtótájékoztatón számolt be a távközlési vállalat vezetősége néhány újdonságról.
Az alapvető funkciókat (telefonálás, sms, mobilinternet) nem érinti a leállás, ám sok más szolgáltatást igen.