
Újra bevezeti a reklámadót a kormány
Visszatér a kommunikációs ágazatot 2014 és 2019 között sújtó adó.

Visszatér a kommunikációs ágazatot 2014 és 2019 között sújtó adó.

Ehhez az állami vállalat logóit kellett kiraknia a kormánypárti szervezetnek különböző felületeken.

A magyar reklámipar egyik legendájáról, a négy évvel ezelőtt elhunyt Sas István reklámfilmesről, reklámpszichológusról, műsorvezetőről, érdemes művészről, nyolcszoros cannes-i díjnyertesről, címzetes egyetemi tanárról beszélgettünk Papp-Váry Árpáddal, a Budapesti Metropolitan Egyetem Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Karának dékánjával, a Magyar Marketing Szövetség alelnökével, Sas István egyik barátjával, majd néhány Sas-reklámba is belehallgattunk, és egy korábbi, 2011-es beszélgetésből is részleteket játszottunk be.

A férfi azt szeretné elérni, hogy azt is mondják ki, nem történt bűncselekmény. Azt is elmondta, mi mindezzel a célja.

A Porsche különleges járműveket, valamint kiegészítőket tervező, speciális igényeket kielégítő Exclusive Manufaktur részlege immár 36 éves történelemre tekint vissza. A személyre szabási megoldásokért felelős exkluzív manufaktúrának még sosem volt annyi dolga, mint manapság. Egyre nagyobb az igény a személyes ötleteket és elképzeléseket megvalósító autókra, miközben a lehetőségek is folyamatosan bővülnek – emellett pedig teljesen egyedi gyártású autók is elhagyják az Exclusive Manufaktur műhelyét.

Otthonunk ridegebb és barátságtalanabb lenne nélkülük. Színt visznek a lakásba és melegséget adnak. Igen, ezek a szőnyegek. Szükség van rájuk, hogy az otthon valóban otthonos

Vannak az életben olyan dolgok, amik teljesen egyértelműek és magától értetődőek. Az egyik ilyen dolog például az, hogy ami Svájcból érkezik, és ami ott készül,

A német lapkiadó több szerkesztősége is tartalmat fog szállítani az online platform felületére.

A 4iG meghagyja a mobil üzletágat: három lehetőséget is vizsgálnak, hogy miként fejleszthetnék azt. A DIGI márkanév viszont biztosan eltűnik.

Az esemény magyar szervezői közel 30 országból mintegy 1.500 résztvevőt várnak, akikkel többek között a NASA, a Google, a Spotify, az IBM vagy az eBay szakemberei, gyakorló kódolók, és a technológia üzleti oldalával foglalkozó vezetők is megosztják tapasztalataikat a legújabb trendekről.