Márka

MPRSZ

Közel 20 év után megújult a pr-szakma etikai kódexe

A Magyar Public Relations Szövetség erkölcsi normagyűjteményét a társadalmi és gazdasági élet szereplőinek jelenben érvényes igényeihez, az ország és a világ megváltozott kihívásaihoz igazították.

Siófok, Balaton

Siófok lett újra a Marketing Fővárosa

Az Országos Városmarketing Díjra ezúttal 125 nevezés érkezett 28 várostól és egy megyei önkormányzattól. Eger, Somogy megye, Győr, Miskolc és még sokan mások is díjat kaptak.

Sziget 2018 beléptetés. Fotó: Bodorkós Máté - Rockstar Photographers

Jön a Lex Sziget, tárolhatják majd a fesztiválozók adatait

Miután a NAIH megbírságolta a Sziget szervezőjét, amiért jogalap nélkül adatgyűjtést végzett a fesztivál résztvevőiről, kormánypárti képviselők törvénymódosítással legalizálnák a fesztiválozók személyi adatainak bekérését, sőt kifejezetten előírnák azt.

Sziget 2018 beléptetés. Fotó: Bodorkós Máté - Rockstar Photographers

A Sziget-fesztivál beperli az adatvédelmi hatóságot

A Sziget és a VOLT fesztivált szervező vállalkozás nem ért egyet az adatvédelmi hatóság által kiszabott 30 millió forint összegű bírsággal. A cég szerint az általa szervezett fesztiválok beléptetési rendszere mintaszerű. Leírták, miért nem értenek egyet a bírsággal.

arc19, pályázat, klímariadó

Kiírták az idei ARC plakátpályázatot

Idén a klímaváltozás, klímaválság, klímavészhelyzet, klímakatasztrófa összetett folyamata lesz a 19. ARC fő pályázati témája, de lehet más témával is pályázni. A pályázat kiírói adománygyűjtésbe kezdtek, hogy megrendezhessék a kiállítást.

Amazon

Az Amazon kiütötte a Google-t

Az Amazon lett a világ legértékesebb márkája, megelőzve az internetes keresőcéget. A legértékesebb brandek listájára 15 kínai márka is felkerült.