Márka

Sziget 2018 beléptetés. Fotó: Bodorkós Máté - Rockstar Photographers

A Sziget-fesztivál beperli az adatvédelmi hatóságot

A Sziget és a VOLT fesztivált szervező vállalkozás nem ért egyet az adatvédelmi hatóság által kiszabott 30 millió forint összegű bírsággal. A cég szerint az általa szervezett fesztiválok beléptetési rendszere mintaszerű. Leírták, miért nem értenek egyet a bírsággal.

NKM logo

NKM Energia, vállalkozása energiája

Az energia a vállalkozások és vállalatok fejlődéséhez és mindennapi működéséhez elengedhetetlen, legyen szó áramról vagy gázról. Az NKM Energia Zrt. Magyarország legnagyobb, végfelhasználókat ellátó energetikai társasága, amely a teljes hazai energiafelhasználás egyharmadát is meghaladó, éves szinten mintegy 62 TWh földgázt és villamos energiát értékesít ügyfelei részére a versenypiacon és az egyetemes szolgáltatásban. (x)

arc19, pályázat, klímariadó

Kiírták az idei ARC plakátpályázatot

Idén a klímaváltozás, klímaválság, klímavészhelyzet, klímakatasztrófa összetett folyamata lesz a 19. ARC fő pályázati témája, de lehet más témával is pályázni. A pályázat kiírói adománygyűjtésbe kezdtek, hogy megrendezhessék a kiállítást.

Amazon

Az Amazon kiütötte a Google-t

Az Amazon lett a világ legértékesebb márkája, megelőzve az internetes keresőcéget. A legértékesebb brandek listájára 15 kínai márka is felkerült.

Alacsony kontra magas intenzitású UV-C eljárás (x)

Sokan hallottak már az UV-C fertőtlenítő eljárásról, azonban csak kevesen tudják a különbséget UV-C és UV-C között. Mára, a járványt követően talán még fontosabb lett a minőségi fertőtlenítés, mint valaha. Ebben egy új és speciális technológia segédkezik. A következő pár sorban tehát az UV-C technológiák közötti különbségekről olvashatsz. (x)

Szabó László, Growww Digital

A Google Shopping megjött Magyarországra

Mától itthonról és a térség más országaiból is elérhető a Google fejlett piacokon már 2012-ben bevezetett újdonsága, az ár-összehasonlítós szolgáltatás. A szakértő szerint az újdonság komoly változásokat hozhat a piacra.

Fotó: Glenn Carstens-Peters, Unsplash

Most először: ezer milliárdnál is többért vásároltak a magyarok a netről

Négy év alatt több mint 2,5-szeresére nőtt a hazai online e-kiskereskedelmi piac. Az eNET hazai internetes kereskedelemre vonatkozó átfogó, most nyilvánosságra hozott elemzése szerint több elemző is alulbecsülte a 2018. évi növekedést. Figyelmet érdemlő ugyanakkor, hogy egyre nagyobb értékben vásárolunk külföldről.

reklámtábla

0% lesz a reklámadó mértéke

A szakmai szervezetek közleményben fejezték ki örömüket, hogy a kormány 2022-ig felfüggeszti a kommunikációs iparágat 2014 óta sújtó reklámadót, melynek mértéke 0 százalék lesz.