fbpx

Márka

Google és Amazon

A Google és az Amazon 48 milliárd forintos bírsága a magyar honlaptulajdonosokat is cselekvésre késztetheti

A Francia Adatvédelmi Hatóság, a CNIL még decemberben rekordösszegű, összesen 135 millió euró, vagyis mintegy 48 milliárd forint értékű bírsággal sújtotta a Google-t és az Amazont, amiért megfelelő tájékoztatás és a felhasználók hozzájárulása nélkül helyeztek el sütiket a látogatók eszközein. Mi az ügy tanulsága hazai szempontból?

airbnb

40 milliós büntetést kapott az Airbnb

A Gazdasági Versenyhivatal azért szabott bírságot az Airbnb-re, mert az nem tartotta be maradéktalanul a hatóság felé vállalt korábbi kötelezettségeit a fogyasztóknak nyújtott tájékoztatásaival kapcsolatban.

BrandFestival 2021 Trendriport Media1 tévé, tv

Miért hirdet egy építőanyag-gyártó a tévében?

Mekkora veszélyt rejt magában a globális streaming-szolgáltatók, mint a Netflix, az Amazon Prime vagy a Disney+ térnyerése? Helyettesíthetik-e a hagyományos televíziózást? Valóban képes-e a lokálisan előállított tartalom visszaszorítani a streaming-szolgáltatók népszerűségét? Nagy Zsolt, a Wienerberger Zrt. marketingvezetője is elmondja személyes tapasztalatait, és azt, hogy miért hirdet egy építőanyag-gyártó a tévében.

Hajdú Péter a Life TV-n lévő műsorában

A Szerencsejáték Felügyelet is vizsgálatot indít Hajdú Péterék videói kapcsán

A közösségi médiában közzétett videók egyikében Hajdú Péter televíziós műsorvezető és médiamenedzser 100 százalékosnak mondott tippel és kuponkóddal vett rá embereket utóbb teljes pénzvesztéshez vezető internetes sportfogadásban való részvételre. Berki Krisztián és LL Junior is közzétett olyan videót, amelyben ugyanezen, végül sikertelennek bizonyuló sportfogadási tippet ajánlgatta.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások