Az IAB Europe több száz médiumot, technológiát és marketingcéget tömörít – köztük például a Google-t, vagy a Group M-et –, és célja, hogy kereteket, szabványokat és iparági programokat nyújtson a digitális marketing és hirdetési iparág számára.
Az iparági szabványok kidolgozása és az automatizált hirdetések során az adatfelhasználás átláthatóságának garantálása érdekében az IAB Europe elindította az Átláthatósági és Beleegyezési Keretrendszert (Transparency and Consent Framework – TCF). A vállalatoknak meg kell felelniük az adatvédelmi és biztonsági követelményeknek, és át kell menniük az IAB megfelelőségi ellenőrzésein, mielőtt regisztrált TCF-szállítókká válnak.

A hirdetők ajánlatokat tehetnek a Huawei saját médiumain keresztül
A keretrendszerhez való csatlakozás jelentős lépés a Huawei Ads számára, mert ezáltal az európai hirdetési ökoszisztéma részéve válhat. Ez számos előnnyel jár, a többi között lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy személyre szabott ajánlatokat tegyenek a Huawei saját médiumain, például a HUAWEI Böngészőn és a gyártó saját asszisztens szolgáltatásán, az Assistant TODAY-en keresztül. A megfeleléssel továbbá a hirdetőknek lehetőségük lesz bevételeik növelésére, valamint a felhasználói adatok is magas szinten védetté válnak – derül ki az IAB közleményéből.
A hozzájárulás-kezelési platformokat (CMP) a vállalatok arra használják, hogy dokumentálják és kezeljék a felhasználók beleegyezését, mielőtt olyan online forrásokból gyűjtenek, osztanak meg vagy értékesítenek felhasználói adatokat – mint például cookie-k, beágyazott videókat és egyéb nyomkövetési technológiákat használó webhelyek és alkalmazások. Az IAB jóváhagyásával a Huawei Ads az első olyan kínai hirdetési platform lett, amely képes CMP-szolgáltatásokat nyújtani a Kínán kívüli piacokon.
A nemzetközi szabványok, különösen a GDPR beépítésével a HUAWEI Ads javítja hirdetési szolgáltatásainak megfelelőségét, növeli a működési hatékonyságot, és elősegíti a reklámipar fejlődését. A Huawei beépített a hozzájárulás-kezelési platformot a saját médiumaiba (beleértve az alkalmazásokat és a médiaszolgáltatásokat), és fokozatosan megnyitja azt partnerei előtt.
Folyamatosan terjeszkedik a platform
2020 január óta a Huawei Ads kiterjesztette az üzleti tevékenységét világszerte, és több mint 170 ország és régió fejlesztői számára kínál szolgáltatásokat, segítve őket a bevételszerzésben és a gyors növekedésben. 2021 végén a Huawei készülékek havi aktív felhasználóinak száma világszerte meghaladta a 730 milliót, a Huawei Ads-et pedig több mint harminchatezer harmadik féltől származó alkalmazásba integrálták világszerte.
Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!
További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!