
A 4iG lehet az állami Antenna Hungária többségi tulajdonosa
Együttműködési megállapodást kötött az állami tulajdonú Antenna Hungária Zrt. (AH Zrt.) és a 4iG Nyrt. A bejelentés szerint távközlési szuperholdingot hoznak létre.
Együttműködési megállapodást kötött az állami tulajdonú Antenna Hungária Zrt. (AH Zrt.) és a 4iG Nyrt. A bejelentés szerint távközlési szuperholdingot hoznak létre.
A japán autók különös népszerűségnek örvendenek hazánkban. Ez nem is csoda, sikerüket nem a puszta szerencsének köszönhetik. Alacsony fogyasztás, jó motorikus szerkezet és kedvező ár-érték arány jellemzi őket. Azok számára készültünk ezzel az összefoglalóval, akik elgondolkoztak rajta, hogy vajon melyek a legnépszerűbb modellek idehaza.
Az együttműködés számos európai országra kiterjed, de Magyarországra nem.
„Nemzeti (H)arc” néven történelmi plakátkiállítás-pályázatot hirdetett egy vállalkozás a Nemzeti Kulturális Alap 15 milliós támogatásával. A zsűritagok között több kormánypárti médiából ismert személy is feltűnik.
Az adásvételről már a kormányzati döntés is megszületett.
Az IAB Europe a napokban jelentette meg a kontextuális hirdetésekről szóló friss útmutatóját. A téma a harmadik felektől származó cookie-k kivezetése miatt vált különösen fontossá az elmúlt időszakban.
A Magyar PR Szövetség és az ICCO, a Nemzetközi Kommunikációs Tanácsadó Szervezet összefogásával hamarosan elindul a magyarországi pr- és kommunikációs ügynökségek hivatalos akkreditációja.
A celeblista pénztermelőképesség, tartalom, profizmus és közösségimédia-jelenlét vizsgálatával készült.
A Brandfestivallal közös Trendreport sorozatunk legújabb részében Nagy Edit, a Market Építő Zrt. kommunikációs vezetője is elmondja személyes tapasztalatait az újgenerációs menedzserek jellemvonásairól és a vezetői intuíciókról, megérzésekről és a kitartó ambíciókról.
Copyright © 2019-2022 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.93.2022.06.27.0643
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.