fbpx

Márka

ágy, alvás, párna

A matrac kiválasztásának legfontosabb szempontjai (x)

Sokan odafigyelnek már arra, hogy zöldségleveket igyanak vagy megfelelő minőségű irodaszéken üljenek, az alvást viszont a legtöbben még beáldozzák és még büszkék is rá, hogy milyen keveset alszanak. A nem megfelelő minőségű alvás rengeteg hatást hozhat magával.

zuhany

Kádparavánokkal a komfortosabb fürdőzés élményéért

Amikor felújítjuk a fürdőszobát, vagy netán egy újépítésű lakást vásárolunk, a legfontosabbak számunkra a megfelelő csempe, hideg-meleg burkolatok kiválasztása, és annak eldöntése, hogy kádat vagy zuhanykabint szeretnénk-e beépíteni. Lehetséges, hogy imádunk hosszú téli estéken forró fürdőt venni egy-egy fárasztó munkanap után, de előfordulhat, hogy inkább egy gyors zuhanyt szeretnénk csak. Ilyenkor bizony fogjuk utána a fejünket, mikor körülnézünk, hogy mit hagytunk magunk után.

kék agyag

Kék agyag – az ókor öröksége (x)

Az agyagot már az ókorban is használták gyógyításra belsőleg és külsőleg is. Remek hatásait még ma is kamatoztatják, sőt, a modern kutatásoknak hála egyre több pozitív hatására derül fény. Az alábbiakban bemutatjuk, mire képes a kék agyag!

Purposeful branding Trendriport

Megtérül-e a márkák értékelvűsége a kommunikációban?

A vásárlóknak egyre fontosabb, hogy olyan termékeket vásároljanak, amelynek előállítójához felelősségvállalás, az életminőségre gyakorolt pozitív hatás kapcsolódik. Cikkünket Taferner Ákos, a METRO Kereskedelmi Kft. vevőmenedzsment- és marketing vezetőjének ajánlásával publikáljuk, aki napi szinten foglalkozik ezzel a témával.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */