fbpx

Márka

Gattyán György Friderikusz Sándor műsorában

Azt állítja Gattyán György kft.-je, hogy nem a Gattyán-pártot reklámozza a TV2-n és az óriásplakátokon

Pedig ha mégis így van, vagyis a kft. a pártot népszerűsíti, akkor a tévéreklámokkal a politikai pártok reklámozását jelentősen korlátozó választási szabályok kijátszása lehet a cél, ráadásul Ruszin Zsolt adótanácsadó-adóügyi szakújságíró a Media1-nek azt mondta, ennek ebben az esetben adó vonzata is lenne a kft. számára. A Nemzeti Választási Bizottság a Media1 érdeklődésére közölte: még nem kapott panaszt az ügy kapcsán.

Gattyán György.

A TV2 nem sugározhat politikai reklámot, mégis felvillanó pillanatreklámokkal népszerűsíti Gattyán György pártjának programját: a trükk lényege egy kft.

Az elmúlt napokban a TV2 Csoport reklámszüneteiben felvillanó reklámokban népszerűsítette a Gattyán György nevével fémjelzett Megoldás Mozgalom nevű újdonsült párt digitalizációra vonatkozó elképzelését, pedig korábban a Nemzeti Választási Bizottságnál kellett volna engedélyeztetniük, ha be kívánnak fogadni politikai reklámot. A trükk lényege, hogy a hirdető hivatalosan nem maga a reklámozott párt, hanem egy, a párt alapítójához, Gattyán Györgyhöz köthető kft. A Media1 megkérdezte a Nemzeti Választási Bizottságot, hogy ez rendben van-e.

zöld hjitel

Mire használható valójában a zöld hitel? (x)

A lakáshitelek kamata emelkedik, a telekárak is az egekben. Ráadásul a legutóbbi szabályozás szerint csak a 2022 végéig bejelentett építések esetén lehet egy telket az 5 százalékos lakásépítési áfával megvásárolni. Ez pedig komoly árrobbanást okozott a telekpiacon, ráadásul elérhető telekből egyre kevesebb van.

Raiffeisen Tervmegvalósító Csarnok

A sárga ajtós kampány kulisszatitkai – interjú Yalcinkaya Veronikával, a Raiffeisen Bank marketingigazgatójával és Márton Szabolccsal, a Republic Group kreatívigazgatójával

Különleges reklámsorozatot készített a Republic Group a Raiffeisen Bank számára, amelynek legújabb része néhány napja már látható a televízióban és további felületeken. Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója és Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója avatja be a kampánnyal kapcsolatos kulisszatitkokba a Media1 olvasóit.

cookies, sütik, cookie, süti

Búcsú a sütiktől – 2023-ban megszűnik a népszerű marketingeszköz

Még 2020 januárjában derült ki, hogy a Google két éven belül kivezeti a Chrome böngészőkből az úgynevezett 3rd party cookie (sütik) elhelyezésének a lehetőségét. A hirdetők nyomása miatt a dátumot egy évvel kitolták, de 2023 végén elérkezik a sütimentes világ, ami feje tetejére állíthatja a marketingszakmát.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások