Márka

enterie

Magyarországon terjeszkedik az Enterie

A tizennégy országban jelenlévő Enterie nemzetközi pr-ügynökségi hálózat exkluzív partnere Magyarországon a Red Lemon Media lett. Főleg startupoknak segítenek a nemzetközi kommunikációban.

kiscica, macska

A Jófogás kitiltotta az állatszaporítókat – az állatmenhelyeket ingyenes online felülettel segíti

A kitiltással az ismert apróhirdetési oldal fel szeretné hívni a figyelmet a szaporítók tevékenységének következményeire, míg az állatmenhelyek számára biztosított ingyenes felülettel az örökbefogadásra biztatja a potenciális gazdikat. További változás, hogy egy jelképes, éves díj ellenében az oldal ezentúl egyedi felületet biztosít a hivatalos kisállattenyésztőknek.

ajtó, zár

Biztonsági zárak – a betörők ellenségei (x)

Amióta az emberek házakban élnek, azóta létező probléma a betörés is. Mindig lesznek olyanok, akik egyedi módon értelmezik a “magántulajdon” és “magánterület” szavakat, és úgy vélik, hogy szabadon kiszolgálhatják magukat mások vagyontárgyaiból a távollétükben. Sajnos az ilyen emberek felfogását megváltoztatni nemigen lehet, ha azonban az egész világot nem is tudjuk megmenteni, azért sokat tehetünk, hogy mi ne váljunk áldozatokká.

alza.hu webáruház

GVH-eljárás indul az Alza.hu ellen

A Gazdasági Versenyhivatal arra hivatkozva indít versenyfelügyeleti eljárást, hogy vélekedése szerint az internetes áruház túlságosan agresszív értékesítési módszert alkalmaz, illetve sürgeti a fogyasztói döntéseket és ezzel feltehetőleg pszichés nyomást helyez a vásárlóira.

fleishmanhillard café, a Café PR új neve és arculata

A Café PR ezután FleishmanHillard Café néven folytatja

A magyar piacon két évtizede meghatározó szerepet betöltő kommunikációs ügynökség a névváltás mellett arculatában is teljesen megújul. A tulajdonosi hátterükben ugyanakkor nincs változás, a cég ezután is magyar tulajdonban marad.