Márka

A DIGI egyik boltja Budapesten

A GVH újra beavatkozik a DIGI és az Invitel fúziójába

Félrevezető információszolgáltatásra hivatkozva vonta vissza 2018 végén a GVH a DIGI-Invitel fúzióról hozott döntését, és újranyitotta a fúzió vizsgálatát. Az ismételt eljárás most lezárult, összesen 82 települést érintő beavatkozással.

Az Önszabályozó Reklám Testület 30 tagvállalata vállalást tett a sokoldalú emberábrázolásért a reklámokban

Nem csak fiatal és szép fehér emberek lesznek Magyarországon a reklámokban

Az Önszabályozó Reklám Testület főtitkára szerint a reklám is hat arra, hogy az emberek mit tartanak szépnek és a környezetük elfogadható elemének, ezért is véli pozitívnak, hogy a reklámpiac több szereplője is tenni próbál a reklámjaik segítségével, hogy elfogadóbb legyen a társadalom.

Innovatív webáruház ötletek: a Wish, az Amazon és a többiek

Innovatív webáruház ötletek: a Wish, az Amazon és a többiek 

Manapság már nehéz újat mutatni, ha webáruházról van szó, azonban az olyan nagy portáloktól érdemes tanulni, akik méltán a világ legnépszerűbb webshopjai. Ilyen a Wish, az Amazon és az Aliexpress is. Mind-mind valamilyen innovatív megoldást tudtak felmutatni a maguk területén. Ha igazán pontosak akarunk lenni, akkor tudnunk kell, hogy ezek a webáruházak azért olyan különlegesek, mert nem csupán egyetlen raktárral rendelkeznek mint a legtöbb hazai webáruház, hanem több lerakattal. (x)

A Ringier Axel Springer Magyarország budapesti egyik irodájának bejárata a Városmajor utcában

Egyszerűbb lett elérni 300 millió médiafogyasztót

Ezentúl az Axel Springer médiakonszern hirdetői egyszerre akár 30 országban is megjelenhetnek kampányaikkal, több mint 300 millió médiafogyasztót elérve. A lehetőséghez csatlakozik a Ringier Axel Springer Magyarország is, így például a Blikk is befogad majd nemzetközi kampányokat az anyavállalat közreműködésével – tudta meg a Media1.