Márka

CBA Piros

Az MRSZ is bírálja a CBA Piros Icukáját

A Magyar Reklámszövetség arra figyelmezteti a reklámszakma képviselőit, hogy tartózkodjanak az öncélú és túlzott, túlzottan szexuális utalású tartalmaktól és a nők, a nemiség ilyen formában való felhasználásától. Az Önszabályozó Reklámtestület vizsgálódik.

Sziget-fesztivál

A Sziget fesztiválozói a Coca-Cola #loveislove kampányáról és a homoszexualitásról

Eltérően látják a fesztivál látogatói, helyesen tette-e az üdítőmárka, hogy elindította a bevállalós, meleg párokat is plakátjaira helyező kampányát, és hogy a húzásnak milyen következményei lehetnek a cég megítélésére nézve. A Szigeten járva szétnéztünk a Magic Mirrorban is, ahol a homoszexualitás témájához kapcsolódó programok is vannak.

T-Systems

Szakít a Microsoft Magyarország és a T-Systems Magyarország

Nem folytatja együttműködését az elmúlt évek egyik legsúlyosabb kormányzati korrupciós botrányában érintett Microsoft Magyarország és az épp Mészáros Lőrinc volt jobbkezéhez kerülő T-Systems. Az információt az érintettek is megerősítették. A T-Systems vevője, a 4iG közölte, a Microsofttal történő szakítás nem tántorítja el őt, hogy megvegye a T-Systemst.

#loveislove, Coca-cola fotó: Ladányi András, Media1

Fideszből támadják a Coca-Colát, de a márka nem áll le a #loveislove kampányával

Homoszexuális emberek is szerepelnek a Coca-Cola #loveislove kampányának egyik plakátján, emiatt egy fideszes képviselő bojkottot hirdetett a kormány stratégiai partnere ellen és online petíció is indult. A Coca-Cola azonban folytatja egyenjogúságpárti kampányát, sőt szivárványos palackkal készül a Sziget-fesztiválra. Mivel az üdítőmárka plakátjai a BKV-s felületeken is megjelentek, a tömegközlekedési cég is megszólalt. Becsatlakozott a Hit Gyülekezete is a megszólalók közé.