Márka

arc19, pályázat, klímariadó

Kiírták az idei ARC plakátpályázatot

Idén a klímaváltozás, klímaválság, klímavészhelyzet, klímakatasztrófa összetett folyamata lesz a 19. ARC fő pályázati témája, de lehet más témával is pályázni. A pályázat kiírói adománygyűjtésbe kezdtek, hogy megrendezhessék a kiállítást.

Amazon

Az Amazon kiütötte a Google-t

Az Amazon lett a világ legértékesebb márkája, megelőzve az internetes keresőcéget. A legértékesebb brandek listájára 15 kínai márka is felkerült.

Szabó László, Growww Digital

A Google Shopping megjött Magyarországra

Mától itthonról és a térség más országaiból is elérhető a Google fejlett piacokon már 2012-ben bevezetett újdonsága, az ár-összehasonlítós szolgáltatás. A szakértő szerint az újdonság komoly változásokat hozhat a piacra.

Fotó: Glenn Carstens-Peters, Unsplash

Most először: ezer milliárdnál is többért vásároltak a magyarok a netről

Négy év alatt több mint 2,5-szeresére nőtt a hazai online e-kiskereskedelmi piac. Az eNET hazai internetes kereskedelemre vonatkozó átfogó, most nyilvánosságra hozott elemzése szerint több elemző is alulbecsülte a 2018. évi növekedést. Figyelmet érdemlő ugyanakkor, hogy egyre nagyobb értékben vásárolunk külföldről.

reklámtábla

0% lesz a reklámadó mértéke

A szakmai szervezetek közleményben fejezték ki örömüket, hogy a kormány 2022-ig felfüggeszti a kommunikációs iparágat 2014 óta sújtó reklámadót, melynek mértéke 0 százalék lesz.

Az EASA párizsi találkozója

A Facebook és a Google is részt vett az ICAS és az EASA találkozóján

Fazekas Ildikó, a magyar Önszabályozó Reklám Testület stratégiai igazgatójának beszámolója a nemzetközi és az európai önszabályozó testületek párizsi csúcstalálkozójáról, ahol először képviseltette magát magas szinten a Facebook és a Google, valamint új elnököt is választott az ICAS, azaz a Nemzetközi Önszabályozó Testület.