
A CBA reklámjának leállítását követelik
A CBA Piros reklámfilmje az Egyenlítő Alapítvány szerint nyíltan szexista, megsérti a reklámetikai kódexet és a reklámtörvényt.
A CBA Piros reklámfilmje az Egyenlítő Alapítvány szerint nyíltan szexista, megsérti a reklámetikai kódexet és a reklámtörvényt.
A Szigen megtartott TEDx Hatás-ellenhatás című program fő mondanivalója és kérdésköre azt boncolgatta, vajon milyen lesz 10 év múlva diáknak, fiatalnak lenni.
A kendernövény egészségügyi felhasználása évezredek óta ismert az emberiség történetében. A modern orvostudomány is felfedezte jótékony hatásait.
Eltérően látják a fesztivál látogatói, helyesen tette-e az üdítőmárka, hogy elindította a bevállalós, meleg párokat is plakátjaira helyező kampányát, és hogy a húzásnak milyen következményei lehetnek a cég megítélésére nézve. A Szigeten járva szétnéztünk a Magic Mirrorban is, ahol a homoszexualitás témájához kapcsolódó programok is vannak.
Az ügyészség feljelentés-kiegészítést rendelt el a Microsoft Magyarország ügyében.
Nem folytatja együttműködését az elmúlt évek egyik legsúlyosabb kormányzati korrupciós botrányában érintett Microsoft Magyarország és az épp Mészáros Lőrinc volt jobbkezéhez kerülő T-Systems. Az információt az érintettek is megerősítették. A T-Systems vevője, a 4iG közölte, a Microsofttal történő szakítás nem tántorítja el őt, hogy megvegye a T-Systemst.
Bizonyos kor után minden nőt utolér a menopauza. Amellett, hogy ez lelkileg megterhelő, hiszen szembesít az élet múlásával, igen gyakran komoly testi tüneteket produkál. Nem kell azonban ezeknek a tüneteknek a jelenlétébe beletörődni, hiszen több olyan módszer is van, amelyekkel enyhíthetőek a kellemetlenségek.
Új fázisba érkezett a Sziget Fesztiválra az üdítőmárka egyenjogúságpárti kampánya. A cég plakátokat cserél, de állítása szerint nem a vita miatt. Eközben rongálás ért néhány eddigi #loveislove plakátot. Feltehetőleg az új típusú plakát is sokakat fog zavarni.
A legénybúcsú nagyon fontos eleme egy esküvőre való felkészülésnek, sokan mégsem tulajdonítanak neki megfelelő jelentőséget. Most bemutatunk néhány ötletet, amivel garantáltan nem foghattok mellé. (x)
Homoszexuális emberek is szerepelnek a Coca-Cola #loveislove kampányának egyik plakátján, emiatt egy fideszes képviselő bojkottot hirdetett a kormány stratégiai partnere ellen és online petíció is indult. A Coca-Cola azonban folytatja egyenjogúságpárti kampányát, sőt szivárványos palackkal készül a Sziget-fesztiválra. Mivel az üdítőmárka plakátjai a BKV-s felületeken is megjelentek, a tömegközlekedési cég is megszólalt. Becsatlakozott a Hit Gyülekezete is a megszólalók közé.
Copyright © 2019-2023 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.95.2023.01.10.0301
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.