fbpx

Márka

Szabó Zoltán, az RTL Magyarország új marketing és kommunikációs igazgatója, az Index volt stratégiai és kreatív igazgatója

Nagy változások előtt az RTL Magyarország márkái és a médiavállalat Marketingkommunikációs Igazgatósága

Lezárultak az RTL Magyarország által kiírt kreatív- és social ügynökségi tenderek, ennek kapcsán Szabó Zoltán, aki tavaly év vége óta tölti be az RTL Magyarország marketingkommunikációs igazgatói posztját, arról beszélt, hogy az elkövetkező időszakban nagy változások előtt állnak az RTL Magyarország márkái, valamint belső szervezeti átalakulás is lesz a Marketingkommunikációs Osztályon.

vásárlás, shopping

5+1 viselkedési torzítás, amiért többet vásárolunk

A BrandFestival trendLAB a hazai reklámiparág több mint 20 szaktekintélyeinek bevonásával vizsgálta a jövő marketing-kommunikációs trendjeit. A vezetőkből álló grémium a döntéshozatali mechanizmusok, a kognitív torzítások és a viselkedés-közgazdaságtan aktualitásai kapcsán vonta le a következtetéseket, melyek az októberi konferencia vezérfonalát alkotják.

Maker's Red Box STEAM education

Magyar oktatásfejlesztő a Google.org Impact Challenge díjazottjai között

A közép- és kelet-európai régió digitális felzárkóztatását célzó Impact Challenge egyik támogatottja lett a magyarországi Maker’s Red Box. A Google által kiválasztott szervezetek, különböző jótékonysági és társadalmi projektekkel javítják a digitális esélyegyenlőséget.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások