fbpx

Márka

Orbán Viktor tippmix sorsjegyet reklámoz Facebook-videójában

Nem intézkedik Orbán Viktor szerencsejátékot népszerűsítő videója miatt a Gazdasági Versenyhivatal

Bár a GVH korábban több influenszert is súlyos összegekre bírságolt, amiért az érintettek bújtatott reklámot tettek közzé a közösségi médiában, és van a versenyhivatalnak ezzel kapcsolatban egy szigorú ajánlása is, a miniszterelnök közösségi média oldalán közzétett, Tippmix sorsjegy vásárlásra ösztönző videója esetében mégsem érzi úgy, hogy lépnie kellene.

taboola project agora webinar

A Project Agora havonta ingyenes webinárt indít a natív reklám (Native Advertising) témakörében (x)

Már csak néhány nap van hátra a natív reklámról szóló sokakat érdeklő gyakorlati workshop első részéig. Káldy Levente, a Project Agora magyarországi vezetője magyarázza el, hogy a magyarországi márkák hogyan hasznosíthatják ezt a módszert az üzleti stratégiájuk erősítésében, és hogy miért döntött úgy a Project Agora, hogy elindítja ezt a kezdeményezést, és a résztvevők mit remélhetnek ettől.

üzletember, adatszolgáltatás, adat

Új tulajdonosi nyilvántartás készülődik (x)

Az Európai Bizottság Magyarország – és más tagállamok – ellen indított kötelezettségszegési eljárásához kapcsolódóan adatszolgáltatási kötelezettségek születnek, melyek a pénzügyi és más szolgáltatók számára, megfelelő adatok nyújtását és azok folyamatos elérhetőségének biztosítását teszik szükségessé.

Sziget-fesztivál

Pert nyert a Sziget az adatvédelmi hatósággal szemben

Hatályon kívül helyezte a Kúria azt a bírósági határozatot, amely helyben hagyta a fesztiválszervező Sziget Kulturális Menedzser Iroda Zrt.-vel szemben a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság által meghozott, 30 millió forintos bírságot kiszabó határozatot.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */