fbpx

Márka

Hangosbeszélős kampányautóval járja az utakat az ellenzék, hogy áthatoljon a médiabuborékon

Videón mutatta meg Márki-Zay Péter, hogyan próbálja eljuttatni a választási üzeneteit a fideszes médiatúlsúly miatt a szavazókhoz

„A Fidesz megfosztotta az ellenzéket a plakáthelyektől, elzárta előlünk a köztévét, de az Önök támogatásából 1200 településre visszük el legfontosabb üzeneteinket!” – írta ki hétfőn Márki-Zay Péter, az egyesült ellenzék, az Egységben Magyarországért miniszterelnök-jelöltje a Facebookra, majd egy videót is mutatott arról, milyen eszközzel próbálja elérni a választópolgárokat a fideszes médiatúlsúly ellenére.

Radio Dikh és rtl.hu plakátok egy közterületi plakáthelyen Budapesten

Csökkent a magyar reklámpiac, elvitte az infláció a 2021-es bevételnövekedést, borúsak a kilátások a reklámbevételekből élő médiumok számára

Borús adatok érkeztek a Magyar Reklámszövetségtől a Media1-hez a média- és kommunikációs piac 2021-es bevételei kapcsán. A médiatorta adatok alapján hiába nőtt abszolút értéken a magyar reklámpiac, mivel a növekedést valójában elvitte a megemelkedett infláció, így reálértéken csökkenés figyelhető meg. Az is látszik, hogy a nagy külföldi internetes óriások, a Google és a Facebook elszívják a levegőt a magyar médiumoktól. Az állami reklámköltés továbbra is jelentős maradt a magyar reklámpiacon belül, de már ennek jelentős mértéke sem segített a piac meglehetősen kedvezőtlen helyzetén. A jövőbeni kilátások borúsak, mivel a forint gyengülése, a tovább súlyosbodó inflációs helyzet mind negatívan hat a piacra.

színes szőnyeg

Nem varázsszőnyegek, de varázslatosak! (x)

Otthonunk ridegebb és barátságtalanabb lenne nélkülük. Színt visznek a lakásba és melegséget adnak. Igen, ezek a szőnyegek. Szükség van rájuk, hogy az otthon valóban otthonos

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások