fbpx

Márka

Huawei.

A Huawei Ads akkreditált hirdetési platform lett Európában

A digitális marketing és hirdetési ökoszisztéma európai szervezete, az IAB (Interactive Advertising Bureau Europe) jóváhagyta a Huawei Ads akkreditációját, így a Huawei hirdetési rendszere is bekerült az Európában elismert hozzájárulás-kezelési platformok (Consent Management Platform – CMP) közé – közölte a Media1.hu-val a vállalat pénteken.

NAV (Nemzeti Adó és Vámhivatal)

A NAV nyomozói az RTL Magyarországot és a Porsche Hungáriát is megkeresték az Initiative médiaügynökség ügyében folyó nyomozás során

Az adóhatóság a folytatólagosan elkövetett költségvetési csalás gyanúja miatt az egyik legnagyobb hazai médiaügynökséget, az Initiative Media Kft.-t érintő nyomozás kapcsán az RTL Magyarországot és a Porsche Hungáriát is megkereste adatokért, de mindkét cég a Media1 megkeresésére hangsúlyozta, hogy házkutatásra nem került sor, cáfolva az ezzel kapcsolatban a piacon terjedő információkat. Eközben a TV2 több napja nem válaszol kérdésünkre, hogy őket is érinti-e a nyomozás.

Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő a Kormányinfó sajtótájékoztatón a Miniszterelnöki Kabinetiroda Garibaldi utcai sajtótermében 2022. április 21-én.

Kormányhatározat született Szentkirályi Alexandra új feladatairól

Hazai kommunikációért és országmárkázásért felelős kormánybiztosként az ő dolga lesz a médiával való kapcsolattartás és a kormányzati sajtótájékoztatók előkészítése mellett az országmárkázás kialakítása is. Szentkirályi Alexandra kormánybiztos férjének, a honvédelmi miniszterré kinevezett Szalay-Bobrovniczky Kristófnak egyébként reklámcége és úgynevezett tape delivery szolgáltatócége is van, amelyik az állam reklámköltéseiből is jelentős profitra tesz szert. A miniszter azt ígéri, hamarosan megválik üzleti érdekeltségeitől.

Az Initiative médiaügynökség honlapja

Házkutatást tartottak az egyik legnagyobb Magyarországon működő médiaügynökségnél, majd a NAV bűnügyi zár alá helyezte a vállalat számláit (FRISSÍTVE!)

A Media1 információi szerint az Initiative médiaügynökség ellen folytatólagosan elkövetett költségvetési csalás gyanúja miatt folyik nyomozás. A történtek miatt többen attól tartanak, hogy késve juthatnak pénzükhöz a cég munkavállalói és azok a médiapartnerek, akiktől a vállalat médiafelületeket vásárolt a hirdetők számára, de a cégcsoport azt állítja, hogy az anyavállalat helytáll majd és rendezi a zár alá vett cég kintlévőségeit. Veszélybe került több nagy márka nyári reklámkampánya is, mivel egyes médiatulajdonosok azt tervezik, hogy azokat nem fogadják be a cégtől, de az Initiative és tulajdonosa arról biztosította a szerződéses partnereit, hogy az üzletmenet folyamatos marad és minden szerződéses kötelezettségüket maradéktalanul teljesítik.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */