Márka

Sándor Imre PR-díj

Sándor Imre PR-Díj 2019: 11 pályázat került shortlistre

Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2019-es Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett pályamunkák értékelése. A zsűri hétfőn kihirdette, hogy mely pályamunkák kerültek shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.

tatami

Megújult hagyomány: a puzzle tatami

A küzdősportok népszerűségével és Európában való elterjedésével a hozzá kapcsolódó eszközök folyamatosan fejlődnek és megújulnak. Népszerűségük a mély hagyományokhoz való kötődésükhöz kapcsolható, mivel nem csak testi gyakorlatokat jelentenek, hanem képviselik a mögöttes szellemiség fejlődését egyaránt. Azonban a megfelelő gyakorláshoz és a hagyományok újbóli megteremtéséhez szükség van a régmúlt eszközeire. Ilyen eszköz a gyakorlást segítő tatami is.

kutya

A kutya egészségének megóvása

Kutyagazdiként kétség sem fér hozzá, hogy te is imádod a kedvenced, és nagyon fontos, hogy egészségesnek és boldognak lásd. A kutyákra is igaz az ép testben ép lélek mondás, ezért a lelki és szellemi jóléte érdekében a fizikai állapotára is oda kell figyelned.

Digitális reklám

Szintet lépett Közép- és Kelet-Európában a digitális reklámpiac, de erős maradt a tévé is

A régióban robbanásszerű növekedést mutatnak a digitális kiadások, miközben a kültéri hirdetések a harmadik helyre léptek elő a televíziós és az online felületek mögött, a nyomtatott média pedig jelentősen visszaesett. A tévé még mindig erős, még ha egyes országokban, például Magyarországon az online már meg is előzi. A nemrég megjelent CANnual Reportból csemegéztünk.

barkács játék

Fúr-farag, fűrészel

Szeret otthon barkácsolni és alakítgatni a ház bel- és külterét? Szívesen tanítja meg gyermekét is a legfontosabb fogalmakra? Ez esetben talán a hasonló témájú játékokkal is motiválhatók a kicsik. (x)

tesco

Árat emel a Tesco webshop

November 11-től változnak meg a webshopos rendelés díjai. Akik kisebb összegben szoktak vásárolni, rosszabbul járnak.