Márka

koronavírus, maszk, covid-19

Kizökkentette a rutinból a karantén a kommunikációs szakmát

Jól vették a járvány kommunikációs kihívásait a magyar vállalatok a kommunikációs szakma megítélése szerint. A szakemberek úgy látják: a járvány „érdekes és újszerű” feladatokat hozott, hatékonyabb, kreatívabb lett a vállalati kommunikáció ebben az időszakban. Nyilvánvalóvá vált emellett, hogy a belső kommunikációt nem lehet elhanyagolni – derül ki az Uniomedia kommunikációs ügynökség és a Media1 hírportál közös kutatásából.

19. ARC közérzeti kiállítás, 1. díj – Puskás Marcell: Unikoris (a képen jobbra)

Kiírták a 20. ARC plakátpályázatot

Július végig várják a pályamunkákat arról, hogy hová tart a világ. Most is szükségük van közösségi támogatásra, hogy a köztéri plakátkiállítást meg tudják tartani.

ház, ingatlan

Az olajradiátor egy tökéletes választás (x)

Az olajradiátor az elektromos fűtőberendezések közé sorolható, ennek eredményeképpen szolgálni tud azok minden előnyével. Amennyiben rá szeretne segíteni a központi fűtésre vagy egy adott helyen – például az íróasztala vagy az ágya közelében – koncentrált fűtésre van szüksége, akkor ez a típusú fűtőtest maximálisan meg tud felelni az igényeinek.

online vásárlás

Óriási növekedésben a hazai e-kereskedelem, és ez még csak a kezdet

A Reacty Digital és az eNET Internetkutató közös e-kereskedelmi kutatása alapján a hazai internetes kiskereskedelmi forgalom 2019-ben tizenhét százalékos növekedéssel elérte a 781 milliárdot. Előrejelzésük szerint az online kereskedelem forgalma 2024-re meghaladhatja akár az 1700 milliárd forintot is. A felmérésből további, az online vásárlással kapcsolatos részletekre is fény derült.

Telefonozó gyerekek

Gyerekszereplők a digitális reklámokban: ajánlást adott ki az ÖRT

A digitális világban már nem csak felhasználóként, de aktív szereplőként is jelen vannak a gyermekek – gyakran a reklámokban is, influencerként és influencer gyermekeként. Mire ügyeljenek a megbízók, hogy jogszerűen, etikusan, a gyermekek emberi méltóságát és digitális lábnyomát is figyelembe véve járjanak el? Erről adott ki ajánlást az Önszabályozó Reklám Testület a Hintalovon Alapítvánnyal együttműködve.

Glamour Small Business Summit

GLAMOUR Business néven vállalkozások felfuttatását segítő rendezvénysorozatot indít az ismert női glossy magazin

A hazai piacon működő mikro- és kisvállalkozásoktól származó, a valós üzleti életből merített gyakorlati tapasztalatok megosztását tűzte zászlajára a GLAMOUR magazin, mely nem csupán print és online tartalomkínálatát bővíti az anyagi önállóság megteremtésére inspiráló anyagokkal, de egy önálló rendezvénysorozat formájában is teret ad a tudásmegosztásnak. A saját vállalkozások beindítását támogató kezdeményezés jövő héten indul az egész napos GLAMOUR Small Business Summit online konferenciával.