fbpx

Márka

NAV (Nemzeti Adó és Vámhivatal)

A NAV nyomozói az RTL Magyarországot és a Porsche Hungáriát is megkeresték az Initiative médiaügynökség ügyében folyó nyomozás során

Az adóhatóság a folytatólagosan elkövetett költségvetési csalás gyanúja miatt az egyik legnagyobb hazai médiaügynökséget, az Initiative Media Kft.-t érintő nyomozás kapcsán az RTL Magyarországot és a Porsche Hungáriát is megkereste adatokért, de mindkét cég a Media1 megkeresésére hangsúlyozta, hogy házkutatásra nem került sor, cáfolva az ezzel kapcsolatban a piacon terjedő információkat. Eközben a TV2 több napja nem válaszol kérdésünkre, hogy őket is érinti-e a nyomozás.

Az Initiative médiaügynökség honlapja

Házkutatást tartottak az egyik legnagyobb Magyarországon működő médiaügynökségnél, majd a NAV bűnügyi zár alá helyezte a vállalat számláit (FRISSÍTVE!)

A Media1 információi szerint az Initiative médiaügynökség ellen folytatólagosan elkövetett költségvetési csalás gyanúja miatt folyik nyomozás. A történtek miatt többen attól tartanak, hogy késve juthatnak pénzükhöz a cég munkavállalói és azok a médiapartnerek, akiktől a vállalat médiafelületeket vásárolt a hirdetők számára, de a cégcsoport azt állítja, hogy az anyavállalat helytáll majd és rendezi a zár alá vett cég kintlévőségeit. Veszélybe került több nagy márka nyári reklámkampánya is, mivel egyes médiatulajdonosok azt tervezik, hogy azokat nem fogadják be a cégtől, de az Initiative és tulajdonosa arról biztosította a szerződéses partnereit, hogy az üzletmenet folyamatos marad és minden szerződéses kötelezettségüket maradéktalanul teljesítik.

Porsche EP21J4OOX0001 elektromos autó

Egy új kor hajnala – a Porsche úttörő szerepe az elektromos autózásban (x)

A Porsche több mint 70 éves múltra tekint vissza. Az elmúlt évtizedek során rengeteg dolog változott, azonban a vállalat alapvető értékei kiállták az idő próbáját. Ami mások számára lehetetlen volt, az a Porsche esetében mindig a lehetőséget jelentette. Hagyományőrzés állandó innováció mellett? Semmi akadálya. A menettulajdonságok fokozása a károsanyag-kibocsátás csökkentése mellett? Megoldható. Luxusmodell egy sportautó dinamikájával? Ez sem akadály.

Radio Dikh és rtl.hu plakátok egy közterületi plakáthelyen Budapesten

Komoly károkat okoz a reklámadó visszahozatala a teljes magyar gazdaságnak – figyelmeztetést adott ki az MRSZ és több más reklámszakmai szervezet

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei, köztük az IAB, a MEME és az MLE is arra figyelmeztetnek, hogy a reklámadóról már korábban is bebizonyosodott, hogy mennyire káros a teljes magyar gazdaságra, ezért visszavezetését nem támogatják. Az MRSZ és társszövetségei közleményükben azt is levezetik, hogyan hat pontosan a gazdaság teljesítményére a reklámadó.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások