
Összeolvad két nagy hazai webáruház, az Edigital és az eMAG
Az Extreme Digital és az eMAG összeolvadását még a versenyhatóságnak is jóvá kell hagynia.
Az Extreme Digital és az eMAG összeolvadását még a versenyhatóságnak is jóvá kell hagynia.
A PöttyösLabda.hu-val bővített a sales house.
Egy márkanév alatt egyesíti összes kutatási brandjét a Kantar.
A Pamkutya készítői el vannak ájulva az örömtől, amiért a YouTube-csatornájuk élő adásban lépett át egy fontos mérföldkövet.
A megváltoztatott logóval a budapesti székház környékén járók is találkozhatnak.
Egy új hazai netes platformon keresztül szakmai véleményvezérek, vagy másképpen B2B influencerek bérelhetők.
A közterületi plakátpiac produkálta a legnagyobb növekedést a magyar reklámszektoron belül, de szépen növekedett az internet is. A tévés reklámtortán viszont nagyon érződik, hogy az állami költés stagnált.
A teknősök tartására manapság többféle lehetőség áll a rendelkezésünkre. Az egyik a kerti tó, ami bár látványos, de keveseknek áll a rendelkezésére. A másik opció a terrárium vagy épp a különböző teknősmedencék. Lássuk, hogy melyik megoldás miért hasznos! (x)
A 3,5 millió euró kockázati tőke bevonásával és az új befektető érkezésével szintet lép a magyar programozóiskola.
Elkészült az Önszabályozó Reklám Testület ajánlása a reklámokban látható ártalmas magatartás elkerülése érdekében.
Copyright © 2019-2022 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.93.2022.06.27.0643
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.