
Új tévécsatornával bővül az Atmedia portfóliója
A néhány hete indult Match4 sportcsatorna reklámidejét is az Atmedia kezdi el értékesíteni.

A néhány hete indult Match4 sportcsatorna reklámidejét is az Atmedia kezdi el értékesíteni.

A közérzeti kiállítás idei szlogenje: Világ buborékjai, egyesüljetek!

Új szlogent is kap az e-kereskedelmi vállalat.

Nick Read szerint a Vodafone Magyarország tulajdonosváltása úgymond erősítheti a versenyt. Ellenzéki oldalon eközben bírálják az ügyletet.

Jászai Gellért szerint „ez lehet az iparág legjelentősebb piacformáló tranzakciója Magyarországon az 1990-es években lebonyolított Matáv privatizáció óta”

A divatjamúlt és unalmas csizmák és bakancsok ideje lejárt, ugyanis az idei őszi szezonban már sokkal inkább előtérbe kerülnek a merészebb modellek. A 2022-as trend

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 190 milliós bírságot rótt ki a DIGI-re, miután a cég elhallgatta a fogyasztók elől a gigabites internet-szolgáltatásának egyes, sebesség szempontjából lényeges jellemzőit.

Izgalmas játékokból nincs hiány, ezek az eszközök szükségesek is a gyermekek képességeinek fejlesztéséhez. Minden korban más-más területre helyeződik a hangsúly, nem mindegy tehát, mikor kerül

A legtöbb szolgáltató igyekszik minél több lehetőséget biztosítani a vendégek számára, hogy elnyerjék bizalmukat. A bizalom ugyanis már magával hozza a visszatérés lehetőségét is. Nem

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Vodafone valótlanul hirdette korlátlanként egyes mobilnet-kiegészítő csomagjait. A cég elismerte a jogsértést és extra adatkerettel kompenzálja az érintett ügyfeleket – ezzel 60 millió forintra mérsékelve a rá kirótt bírságot.