fbpx
Krankovics Béla, a Central Médiacsoport innovációs és termékfejlesztési vezetője.

Innovációs és termékfejlesztési vezetőt nevezett ki a Central Médiacsoport

Saját, digitális tudásközpontot hoz létre a Central Médiacsoport, melynek élére innovációs és termékfejlesztési vezetőként Krankovics Béla kerül októbertől.

Mint a Central Médiacsoport közleményében írják, Krankovics Béla több mint tizenöt éve foglalkozik digitális termékek fejlesztésével.

Pályáját az Inform Média kiadónál kezdte, 2009-től pedig a Vatera.hu internetes aukciós oldal marketingcsapatában dolgozott. 2012-től a Ringier, majd a Mediaworks kiadó online- és mobil marketingmenedzsereként a kapcsolódó fejlesztéseket koordinálta. Ezt követően termékmenedzserként a Mediaworkshöz tartozó Nemzeti Sport és az Autó-Motor magazin online termékeinek fejlesztéséért volt felelős. 2017 óta a Central Médiacsoportnál dolgozik, először a Nosalty, majd később a Házipatika termékmenedzsereként, továbbá az életmód portfólió-igazgatójaként végezte feladatát.

Októbertől Krankovics feladata innovációs és termékfejlesztési vezetőként egy olyan digitális tudásközpont irányítása lesz a Central Médiacsoporton belül, amelynek célja a szervezeten belüli digitális kompetenciák erősítése és összehangolása a médiavállalat digitális portfóliójának versenyképessége érdekében.

Central Médiacsoport

A szakember feladatkörébe a fentieken felül a natív és egyéb sales projektek támogatása is beletartozik, emellett pedig a kiadóvállalat legújabb üzletága, a Central Content kreatív vezetői feladatait is ellátja, valamint az ő szakmai vezetése alatt működik a Central Digitális Akadémia is.

„Örömmel fogadtam el a felkérést az új pozícióra, aminek lényege, hogy a méréseink, kutatásaink és a tapasztalataink eredményezte ötlettől jussunk el a megvalósításig, az eredményes piacra vezetésig minden területen, legyen ez felhasználói igény vagy sales termékfejlesztés. Célunk, hogy a jelenleg elérhető, összes számunkra hasznos technológiai megoldást megfelelően kiaknázzuk, illetve ezeknek az innovációknak legyen meg szervezeti- és marketing integrálása is”

– mondta Krankovics Béla

A jövőben a Házipatika vezetői feladatait Pácsonyi Daniella digitális portfólió-igazgató látja el, a Nosalty pedig Bognár Bálint digitálisüzletág-igazgató irányítása alá kerül Krankovics kinevezésével.

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: Krankovics Béla, a Central Médiacsoport innovációs és termékfejlesztési vezetője. Fotó: Central Médiacsoport.
Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások