
Felfedik a magyar reklámtortát
Idén is az Evolution konferencián mutatják be az adatokat, amelyekből következtetni lehet a magyar média teljesítményére.

Idén is az Evolution konferencián mutatják be az adatokat, amelyekből következtetni lehet a magyar média teljesítményére.

Az Átrium színház, az eddigi előadó-művészeti TAO támogatások megszüntetése miatt egy újszerű megoldással próbálja biztosítani a színház működésének finanszírozását. Van azonban egy meglepő része is a dolognak.

A magyar McDonald’s az Étel és Irodalom kezdeményezésével a könyvolvasást népszerűsíti.

Idén ősztől indul a Budapesti Metropolitan Egyetemen a marketing mesterszak (MSc) első évfolyama.

Ablonczy Balázsnak meg is van az utódja, akit házon belül találtak meg.

Ha horvátországi utazást tervez, okvetlenül olvassa el a nagy üdülőkomplexumok mellett néhány kisebb, családias kempinget is bemutató cikket.

A 93 milliárd forintból működő médiavállalat a legnagyobb taglétszámú újságírószövetség közleményét sem hozza le.