Positive Adamsky by Hinora Group

Egyesíti erejét két nagy hazai reklámügynökség

A magyar érdekeltségű Positive by Hinora Group bevásárolta magát a szintén magyar tulajdonú Adamsky-ba.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Március során a magyar tulajdonú Positive by Hinora Group ötven százalékos tulajdonrészt vásárolt a szintén magyar érdekeltségű Adamsky-ban, majd átnevezték át, és ezentúl Positve Adamsky néven működik tovább – jelentették be csütörtökön.

A közlemény szerint ez az egyik legnagyobb akvizíció a tisztán magyar tulajdonú ügynökségek között az iparág történetében, vagyis jelentős piaci változásról van szó.

A Positive Adamsky mostantól négy tagügynökséggel működik tovább, közös cégcsoport égisze alatt tevékenykednek, a közös menedzsment iránymutatása szerint. Az ügynökségi csoport négy tagja: a hosszútávú stratégia alkotásáért felelős, lead ügynökségként funkcionáló Positive Advertising, a Positive Digital and Social, a Positive PR, valamint a márkaaktivációs ügynökségként tovább működő Adamsky, ahol ugyanúgy megmaradtak a régi tulajdonosok is, és az ügyvezető személye sem változik.

Az akvizíció után a cégcsoport forgalma és nyereségessége alapján prognosztizálhatóan dobogós helyen szerepel majd a hazai, piaci alapon működő ügynökségek listáján 2018-ban. Az átalakult reklámügynökségi csoport már összesen több mint nettó kétmilliárd forintos árbevétellel rendelkezik.

Az idén 18 éves, tisztán magyar tulajdonú, Hinora Group néven indult ügynökség az elmúlt négy évben a piaci trendeket jelentősen meghaladó növekedésen ment keresztül, a tavalyi évben pedig egy átpozicionálási folyamattal párhuzamosan, dinamikus akvizíciós célokat tűztek ki. Az akkor létrejött Positive by Hinora Group célja az integrált kommunikációs szolgáltatások 360 fokos lefedése volt a full service stratégiai szerepet betöltő Positive Advertisinggal, a digitális megoldásokért és social media feladatokért felelős Positive Digital and Sociallel, valamint a pr-megbízásokért felelős Positive PR-rel.

„A Positive by Hinora Group mára már csaknem 70 állandó ügyféllel dolgozik együtt, 2018-as árbevételünk pedig több mint nettó 1,7 milliárd forint volt. Az elmúlt négy év növekedési üteme jól mutatja, hogy jó úton haladunk, tudjuk, hogy miben vagyunk jobbak és erősebbek a többi reklámügynökségnél és azon dolgozunk, hogy ezt széles körben megismerje a megbízói oldal is. Az Adamsky-val tovább erősödünk szakmailag, szervezetileg, és ügyfélkörileg. A legfontosabb, hogy a Positive Adamskyban rejlő tudást minél több potenciális ügyféllel megismertessük, valamint meglévő ügyfeleinket még eredményesebben tudjuk támogatni céljaik elérése érdekében”

– nyilatkozta Hinora Bálint, a Positive Adamsky ügynökségi csoport ügyvezető igazgatója.

Az Adamsky reklámügynökség 2010-ben jött létre. A teljesen független, magyar tulajdonú cég megalapítása óta összesen 85 szakmai elismerést szerzett. A full service ügynökségként működő cég főbb ügyfelei között tudhatja az E.ON, a Budapest Airport, a Heineken, a Budapest Park, a Müpa, valamint a Pepsi csoporthoz tartozó üdítő és snack márkákat. Az Adamsky ügyvezetője és társtulajdonosa, Vaszary Ádám korábban a Forbes 30/30 listájára is felkerült.

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Kiemelt kép: Ján Kuciak szlovák oknyomozó újságíró és menyasszonya, Martina Kušnírona meggyilkolása után még hónapokkal is gyertyákkal emlékeznek Pozsonyban. Fotó: Szalay Dániel, Media1 (a mobiltelefonos felvétel 2018.12.30-án készült)

Kuciak-gyilkosság: Tovább duzzad a botrány

A szlovák hatóságok nagy erőkkel nyomoznak azon rendőrségi és igazságügyi alkalmazottak ellen, akik információkkal segítették Marián Kočner nagyvállalkozót, akit azzal vádolnak, ő adott megbízást Ján Kuciak oknyomozó újságíró megölésére. Ám a besúgók segítségével eddig rendre kisiklott a nyomozók keze közül.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!