Employer Branding Award 2018, díj

Átadták a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díjait

Az Employer Branding Award díjjal azokat jutalmazzák, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Ünnepélyes keretek között átadták a BMC-ben az Employer Branding Award 2018 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára.

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) a tavalyi évben negyedik alkalommal írta ki az Employer Branding Awardot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját.

Az MPRSz Employer Branding Tagozata a pályázatot azzal a célkitűzéssel hirdeti meg minden évben, hogy a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza, bemutassa és megismertesse a szakmai közönséggel. A díj közvetetten azt is célozza, hogy a munkahelyek minél örömtelibbek, igényesebbek és egészségesebbek legyenek.

A célkitűzések között szerepel továbbá a kommunikációs és HR szakma közelítése, általános szakmai edukáció és keretrendszer biztosítása, valamint a tudatos munkáltatói márkaépítés elterjesztésének segítése a magyar munkáltatók körében.

„Az idei pályaművek áttekintése során egyértelműen kirajzolódik a trend, hogy a pályázók sokkal tudatosabban építik munkáltatói márkájukat, mint eddig bármikor. A bevonzásban egyértelműen a közösségi média megoldások tarolnak, míg a megtartásban egyre nagyobb szerep jut a munkavállalói élményeknek, illetve a belső kommunikációnak, amely a munkavállalói közösség fontos formálójává lépett elő. A pályázatok száma jelentős emelkedést mutat a tavalyi évhez képest, a díjátadón mintegy 150 döntéshozó vett részt, ami jelzi a téma iránti érdeklődés növekedését, illetve a díj presztízsnövekedését. Ma már nem szükséges magyaráznunk, mit jelent az Employer Branding Award és miért volna érdemes indulni rajta”

– mondta Kádár Balázs, az MPRSz Employer Branding tagozatának vezetője, a díj létrehozója.

A szakmai zsűri 10 szempont mentén értékelte a pályázatokat két kategóriában (Éves Employer Branding Stratégia és Employer Branding Kampány) és választotta ki a 2018-as év legjobbjait.

A győztesek

A Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját ezúttal a következő vállalatok nyerték el:

Fődíj (kategóriák feletti):

Magyar Telekom Nyrt. – A MOST Munkáltatója

Employer Branding Kampány kategória– Közepes vállalat:

Különdíj: Ringier Axel Springer Magyarország Kft. – Digital Media Campus (belső képzési program)

Employer Branding Éves Stratégia kategória – Közepes vállalat:

Arany minősítés: Roar Kft. – Fiatalokhoz szóltunk. Sikerült!

Ezüst minősítés: Geometry Global Hungary Kft. – Vibe Manager a Geometry Groupnál

Bronz minősítés: Celanese Magyarország Kft. – Ahol működik a kémia

Employer Branding Kampány kategória– Nagyvállalat:

Arany minősítés: Magyar Telekom Nyrt. – A MOST Munkáltatója

Ezüst minősítés: Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. – Bridgestone Movember a Te bajuszod, a Te egészséged

Bronz minősítés: Dreher Sörgyárak Zrt. – Dreher Inside – Employer Branding a 2018-as DreherFeszten

Employer Branding Éves Stratégia kategória– Nagyvállalat:

Arany minősítés: OTP Bank Nyrt. – OTP Bank – Közelebb a céljaidhoz!

Ezüst minősítés: NN Biztosító Zrt. – Inspiration – Integrált Employer Branding Stratégia

Bronz minősítés: BP Business Service Centre Kft. – Employer Branding Éves Stratégia

Az OfficeUp különdíját a Celanese Magyarország vehette át a bevonáson alapuló különleges irodakialakításának köszönhetően.

Employer Branding Award 2018, nyertesek
Az Employer Branding Award 2018 nyertesei

A zsűri

Az idei zsűri tagjai voltak:

  • Dr. András Klára (Egis) – Humánerőforrás igazgató
  • Árr Mariann (Generali) – Head of Marketing & Customer Experience
  • Bocskai István (Takarékbank) – Kommunikációs vezető
  • Dulin Judit (Lidl) – HR cégvezető
  • Hornyacsek Zoltán (Continental) – Országos vállalati kommunikációs vezető
  • Jobbágy Eszter (Hewlett Packard Enterprise) – Business HR Partner for CEEMA Inside Sales
  • Mihók Krisztina (Erste Bank) – Emberi Erőforrás Management vezető
  • Virágh Adrienn (Siemens) – Kommunikációs igazgató
  • Vogronics Krisztina (Phoenix Pharma) – HR és vállalati kommunikációs vezető
  • Kádár Balázs – MPRSz Employer Branding Tagozat vezetője és elnökségi tag, a zsűri elnöke

A szervezők jelezték: az Employer Branding Award 2019 kiírása ez év őszén várható.

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Kiemelt kép: Ján Kuciak szlovák oknyomozó újságíró és menyasszonya, Martina Kušnírona meggyilkolása után még hónapokkal is gyertyákkal emlékeznek Pozsonyban. Fotó: Szalay Dániel, Media1 (a mobiltelefonos felvétel 2018.12.30-án készült)

Kuciak-gyilkosság: Tovább duzzad a botrány

A szlovák hatóságok nagy erőkkel nyomoznak azon rendőrségi és igazságügyi alkalmazottak ellen, akik információkkal segítették Marián Kočner nagyvállalkozót, akit azzal vádolnak, ő adott megbízást Ján Kuciak oknyomozó újságíró megölésére. Ám a besúgók segítségével eddig rendre kisiklott a nyomozók keze közül.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!