A világ egyik vezető adat, insight és márkatanácsadó cége, a WPP csoporthoz tartozó Kantar bejelentette, hogy idén április 2-től a különálló
- Kantar Consulting
- Kantar Health
- Kantar IMRB
- Kantar Media
- Kantar Millward Brown
- Kantar Public
- Kantar TNS
- Kantar Worldpanel
- Lightspeed
márkák helyett egységesen a Kantar márkát használja minden piacon és szolgáltatási területen, ahol jelen van. Vagyis nem fogja tovább használni az említett márkaneveket.
Az új márkastratégia lényegében a cégcsoporton belül lezajlott működésbeli változásokat tükrözi, és azzal a szándékkal jött létre, hogy egy egyszerűbb, egységes képet mutasson rólunk az ügyfelek felé. Ezzel a lépéssel végleg lebontjuk a korlátokat az eddig különböző márkanév alatt kínált szolgáltatások között, lehetővé téve a még szélesebb és kreatívabb együttműködést a Kantáron belül, és új globális platformok, megoldások kidolgozását az ügyfelek számára.”
– kommentálta a változást Eric Salama, a Kantar vezérigazgatója.
Magyarországon megmarad a Kantar Media Kft. és a többi Kantar-cég
A változást bejelentő, a magyarországi Kantar Media leányvállalat, a Kantar Media Hungary Media1-hez is eljuttatott közleményében úgy fogalmaznak, a márkanévváltozás az együttműködés szorosabbá válását jelenti a helyi piacokon is, de a szervezeti struktúrát nem érinti.
A különböző Kantar érdekeltségek a korábbi cégnéven, különálló entitásként működnek tovább, nincs változás sem az ügyfélkiszolgálásban, sem a szerződéses kapcsolatokban. Vagyis Magyarországon továbbra is különálló cégként nyújtja szolgáltatásait és végzi ügyfelei kiszolgálását a Kantar Hoffmann Kft., a Kantar Media Kft. és a Kantar Millward Brown Hungary Kft.