pöttyöslabda.hu

Ismét bővült az Adaptive Media portfóliója

A PöttyösLabda.hu-val bővített a sales house.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Újabb tematikus oldallal bővült az Adaptive Media, a cég ugyanis megállapodást kötött a PöttyösLabda.hu hirdetési felületeinek értékesítésére.

Az Adaptive Media értékesíti ezentúl a honlap egyedi natív és rendezvény-szponzorációs, valamint display hirdetési megoldásait is.

A 2013-ban indított PöttyösLabda.hu a tudatos szülőket foglalkoztató, a mindennapokban megjelenő témákra reflektál. Az oldal célja, hogy a legjobb termékekről, szolgáltatásokról, programokról és a gyerekekkel, gyerekneveléssel vagy akár a tudatos élettel kapcsolatos újdonságokról osszon meg információkat, tippeket a kisgyermekes szülőkkel. A tartalom mindenekelőtt a kikapcsolódásra és a szórakoztatásra fókuszál.

„Célunk, hogy a családoknak megmutassuk, milyen lehetőségek kínálkoznak a gyerekekkel együtt eltöltött kevéske idő megélésére. Anyukák lelkes csapata vagyunk, akik hisznek az őszinteség, a pozitív gondolatok és a játékosság erejében. Őszinte barátnőként mutatjuk meg a lehetőségeket, hogy azokból a nyitott, felvilágosult olvasónk kiválaszthassa a számára legmegfelelőbbet.”

– mondta el Spuriga Dóra, a PöttyösLabda.hu alapítója.

Spuriga Dóra, a PöttyösLabda.hu alapítója
Spuriga Dóra, a PöttyösLabda.hu alapítója

Az oldal olvasói bázisát elsősorban a 25-44 év közötti, budapesti és megyeszékhelyi, jellemzően 2-3 gyereket nevelő édesanyák alkotják. A Pöttyöslabda.hu több mint 40 ezer követővel rendelkezik a Facebookon.

Az Adaptive Media portfóliója márciusban a mostanival együtt már három tematikus oldallal bővült, hiszen március elsejével oldalunk, a Media1 üzemeltetője, a Vipcast Media kötött partneri megállapodást az Adaptive Mediával, előtte pedig a 444.hu-t is működtető Magyar Jeti Qubit.hu nevű tudományos tematikájú oldala tette meg ugyanezt.

Az Adaptive Mediához tartozik sok más oldal mellett például a Tripadvisor, a 444.hu, az mfor.hu, a 168ora.hu és a magyarnarancs.hu reklámértékesítése is.

Szóljon hozzá!

Most akkor hová mennek az ívek?

Teljesen belezavarodott a HírTV és az Origo a saját hírmanipulációjába

A HírTV és az Origo napokon át igyekezett elhitetni, hogy a nemzeti konzultációs íveket a 24.hu egyik újságírójának budapesti lakására várja Hadházy Ákos, de miután a Media1 leleplezte, hogy az ívek a fideszes médiumok állításával ellentétben valójában egy fővárosi postahivatalra érkeznek, nem pedig az újságíró lakására, a HírTV és az Origo egy új, a korábbi saját állításának ellentmondó változattal hozakodott elő.