A Telekom Fenntarthatósági díjainak idei kitüntetettjei

Médiásokat ismert el a Telekom

Kiosztotta a Magyar Telekom a Fenntarthatósági Sajtódíjakat. A győztesek: az RTL Klub egyik műsora, a Forbes egyik újságírója és egy zöld témákról gyakran publikáló blogger-újságíró. A távközlési óriás más díjakat is átadott.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

A Magyar Telekom képviselői szerdán, a Fenntarthatósági Chat beszélgetés után adtak át három, fenntarthatósághoz kapcsolódó elismerést: a Fenntarthatósági Sajtódíjat, a TOP3 Fenntartható Beszállítói Díjat, valamint a legfenntarthatóbb vállalkozásoknak és társadalmi szervezeteknek ítélt DELFIN Díjat.

A Telekom Fenntarthatósági Sajtódíjhoz a vállalat a fenntarthatóság digitális nagyköveteit kereste: olyan alkotókat, akiknek a művei, írásai ráirányították a közvélemény figyelmét a fenntarthatóság témájára, és arra, hogy a digitalizáció segítségével tehetünk a társadalmi, gazdasági és környezeti problémáinak, kihívásainak fenntartható kezeléséért. A Magyar Telekom zsűrije három kategóriában várta a nevezéseket.

A TV/rádió/videós tartalom kategóriájának nyertese a SzuperZöld c. műsor (RTL Klub, műsorvezető: Simon Krisztián) Környezetvédelem és innováció című munkája lett.

Sajtócikk (print, online) kategóriában Bánáti Anna (Forbes) A körforgásos gazdaság nem egy jópofa dolog című cikke kapta a legjobbnak járó elismerést.

Blog/vlog bejegyzés kategóriában idén újra Nagy Réka (Ökoanyu) vehette át a díjat, Appok és szolgáltatások a hulladékcsökkentés jegyében című bejegyzésével.

A telekommunikációs vállalat elismerte a beszállítói körének legjobbjait is a TOP3 Fenntartható Beszállítói Díj keretében.

Díjazottak: Wavemaker Hungary Kft., NEC Eastern Europe Kft. és a NET-MICRO Kft.

Ők kaptak DELFIN Díjat

A DELFIN Díj (Díj egy Elkötelezett, Fenntartható, Innovatív Nemzedékért) pályázaton a kategóriák győztesei:

  • „Fenntartható innovációkategória”: GREEN Culture Kft.;
  • „Sokszínűség” kategória: Élni és szeretni édesanya nélkül Alapítvány;
  • „Fenntartható tudatformálás” kategória: CSEMETE Természet- és Környezetvédelmi Egyesület, valamint a Jane Goodall Intézet Természet- és Környezetvédelmi Egyesület.

A nyertesek elismerésként Botos Péter üvegművész erre az alkalomra készített alkotását vehették át, valamint kiállítási lehetőséget kapnak a Telekom szeptember 14-én (most szombaton) tartandó, #PISZKOS12 elnevezésű Fenntarthatósági Napján, az Akvárium Klubban.

„Az ország egyik meghatározó, fenntarthatóan működő vállalataként felelősséget érzünk abban, hogy pályázataink segítségével megtaláljuk és szélesebb közönséggel is megismertessük a jó gyakorlatokat. A példaértékű munkát díjazással ismerjük el, bízva abban, hogy környezetünk védelmének fontossága még több embert bátorít a fenntartható életvitel kialakítására.”– mondta a díjátadón Szomolányi Katalin, a Magyar Telekom vállalati fenntarthatósági központvezetője.

12. Fenntarthatósági Nap

A Magyar Telekom szombaton, immár 12. alkalommal rendezi meg a Fenntarthatósági Napot 12 környezeti, társadalmi, gazdasági, illetve egyént érintő fenntarthatósági kérdés megvitatására.

Lesz szó a légszennyezésről, a műanyag-hulladékokról, a klímaváltozás egészségügyi hatásairól, előítéletekről, fast fashionről, dark webről, kriptovalutáról, túlfogyasztásról és médiáról, de olyan egyént érintő problémák is nagyító alá kerülnek, mint a halogatás, a social buborék vagy épp a normaszegések.

A rendezvény, melynek programja ide kattintva érhető el, ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

Borító: A Telekom Fenntarthatósági díjainak idei kitüntetettjei

NKM Energia, vállalkozása energiája

Az energia a vállalkozások és vállalatok fejlődéséhez és mindennapi működéséhez elengedhetetlen, legyen szó áramról vagy gázról. Az NKM Energia Zrt. Magyarország legnagyobb, végfelhasználókat ellátó energetikai társasága, amely éves szinten mintegy 62 TWh földgázt és villamos energiát értékesít ügyfelei részére. Ezzel a Társaság a teljes hazai energiafelhasználás 45%-át is meghaladó mértékben látja el partnereit mind az üzleti ügyfelek, mind a lakosság körében, Magyarország teljes területén. (x)

Tovább a részletekért »

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

hvg360

Fontos mérföldkőhöz ért a hvg360

Alig több mint 8 hónap telt el a fizetős tartalomszolgáltatás startja óta, máris másfélszer annyi előfizetőjük lett, mint amennyit legoptimistább esetben gondoltak egy évvel az indulás utánra.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!