Megtartotta idei éves közgyűlését a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ).
A közgyűlésen új elnökségi tagnak választották Stéger Anettet, a Magyar Posta piackutatási osztályvezetőjét.
Stéger Anett a megválasztása kapcsán elmondta:
„Bízom benne, hogy a DIMSZ elnökségében végzett munkámmal segíteni tudom az egyik leggyorsabban fejlődő marketingkommunikációs terület, az adatvezérelt marketing magyarországi szakmai szervezetekének tevékenységeit, s amelynek eredményeit és tapasztalatait a logisztikai szektor folyamatosan változó kihívásainak kezelésében is kamatoztathatom. Fontosnak tartom, hogy a szövetség tervezetten, hatékonyan és átláthatóan dolgozzon a tagjai és a szakmai szereplők érdekében.”

A közgyűlésen ezenkívül megerősítették pozíciójában Kovácsházy Dénest, a DIMSZ Contact Center tagozat vezetőjét. A felügyelő bizottság új elnökénekHalász Bálintot, a Bird & Bird ügyvédi iroda partnerét választották meg. Új tagként érkezett Bedi Viktor, a SBH Images társtulajdonosa, és Mazura Péter a Crome Communication ügyvezetője.
A közgyűlésen jelentették be a Keresőmarketing tagozat létrejöttét is.
A Keresőmarketing tagozat célja, hogy a különböző keresőmarketing fókuszú online és digitális szakágakat egybefogja, segítve a szakembereket és az ügyfeleket egyaránt.
A tagozat létrejöttében többek között a Café Communications, DeepInsight Kreatív, DigitalHeroes, Drive Online Marketing, GoodGrind, Growww Digital, Hellooo Agency, Intren, Isobar, Klikkmánia, KMÜ Marketing, Mindshare, Reprise Digital, Toptarget, és a Wavemaker vett részt.