A Bookline Móricz Zsigmond körtéri könyvesboltja

Átadták az Év kereskedője díjat

A Bookline két kategóriában is díjat kapott.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Negyedik éve díjazzák az innováció iránt elhivatott kereskedőket. Az Év kereskedője megmérettetés célja, hogy elismerjék a legjobb megoldásokat, ösztönözzék az üzleteket és szolgáltatókat, ezzel elősegítve a hazai piac fejlődését.

Bookline idén két kategóriában is a legjobb pályázónak bizonyult, ugyanis Az Év kereskedője cím mellett a Legjobb in-store ügyfélélmény pozíciót is a Libri-Bookline Zrt. tagja érdemelte ki.

A verseny 3+1 kategóriában zajlott (Az Év kereskedője, Legjobb in-store ügyfélélmény, Legjobb közösségi élmény, és a Legjobb ügyfélfolyamat kategóriákban) szakmai zsűri közreműködésével.

A Legjobb in-store ügyfélélmény kategóriába azoknak a kereskedőknek a jelentkezését várták, akik a fizikai árusítóhelyeiken olyan fejlesztéseket hajtottak végre, melyek extra ügyfélélményt nyújtottak a vásárlók számára. A Bookline 2018-ban nyitott Móricz Zsigmond körtéri könyvesbolt és kávézójával érdemelte ki az elismerést.

A Bookline könyvesboltja
A Bookline könyvesboltja
A Bookline kávézója a Móricz Zsigmond körtéren
A Bookline kávézója a Móricz Zsigmond körtéren

A három kategóriában versenyző kereskedők pályázatai közül Az Év kereskedője díjat legkiemelkedőbb ügyfélélmény pályázójának ítélték oda. A zsűri értékelési szempontjai között az eredetiség, a valós ügyféligények figyelembevétele, a technológiai lehetőségek hatékony alkalmazása, a különböző ügyfélcsatornák egy folyamaton belüli optimális összekötése, valamint az adott megoldásban rejlő fejlesztési, bővítési lehetőségek vannak fókuszban.

„Célunk, hogy az online térből kilépve, offline is megmutassuk magunkat és közösséget építsünk a könyvbarátokból, olvasni szeretőkből, az irodalom szerelmeseiből. A Bookline Móricz Könyvesbolt és Kávézó ezt hivatott teljesíteni, és személyes találkozásoknak adni helyet a boltban. Rendszeresen szervezünk könyves eseményeket, beszélgetéseket és igyekszünk a legtöbbet és legjobbat nyújtani a hozzánk betérőknek, nemcsak promócióinkkal, vagy a könyvesbolt különleges választékával, de finomabbnál finomabb kávénkkal és süteményeinkkel” – mondta Gál Cintia termékmenedzser az elismerés kapcsán.

Az Év Kereskedője díj elnyerésével az éves logóhasználat, valamint értékes média megjelenések mellé személyre szabott ügyfélélmény kutatást is kapott Bookline a verseny támogatója, a Mastercard jóvoltából, illetve a Legjobb in-store ügyfélélmény kategória győzteseként egy különleges szolgáltatástervezés képzésen is részt vehetnek.

A Bookline-t legutóbb tavaly díjazták az Év kereskedője versenyen, ahol a cég három díjat is átvehetett, mindhármat a 2017-ben útjára indított Bookline Busz kezdeményezéséért.

borító: A Bookline Móricz Zsigmond körtéri könyvesboltja

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Pesti Hírlap

Új részletek derültek ki az induló Pesti Hírlapról

Nyilvánossá vált a főszerkesztő-helyettesek személye, és az is, hány oldalas lesz az új napilap. Kerényi György főszerkesztő szólt arról is, hogy őket nem zavarná, ha mellettük ott maradna a Lokál, mert versenypártiak.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!