
Bochkor Gábor visszatér(ései)
A Media1 megtudta, hogy Bochkor Gábor valóban tárgyalt-e a kesmás Retro Rádióval rádiós karrierje folytatásáról, és hogy mikor lesz a #bochkor című tévéműsor új évadának premierje.
A Media1 megtudta, hogy Bochkor Gábor valóban tárgyalt-e a kesmás Retro Rádióval rádiós karrierje folytatásáról, és hogy mikor lesz a #bochkor című tévéműsor új évadának premierje.
Utolsó rendes nyári ülését tartotta a múlt héten a Médiatanács, mely amellett, hogy hozzájárult a Rádió 1 győri frekvenciaváltásához, megbírságolta az RTL Klubot és a HírTV-t. A TV2 Tények tavaly őszi Sargentini-riportjával is foglalkozott a testület, de a bíróság szankciót igénylő ítélete ellenére ezúttal sem kapott bírságot a kormányközeli tévé, a testület megelégszik egy közlemény beolvasásával, vagy ha teret ad a TV2 Ujhelyi István álláspontjának.
Sok érdekes statisztikával érkezett meg szerdán a Whitereport a magyar médiapiacra vonatkozó legújabb kimutatása, melyből tényszerűen kiderül, hogyan áll a kormányközeli, illetve állami, valamint a piaci alapú és a globális hátterű médiapiaci cégek küzdelme, milyen volt a 2018-as év, és milyen kilátások várnak a szektorra.
Az origo.hu most már biztosan helyreigazítást kénytelen közölni, amiért valótlanságokat terjesztett Nagy Blankáról. A diáklány azonban nem elégszik meg ennyivel.
A Magyar Hang értesülése szerint a KESMA tulajdonába került nagyváradi Bihari Naplónál a Bálványosi Szabadegyetem sajtófőnökét, a Ripost egyik volt szerkesztőjét nevezték ki főszerkesztőnek.
Gulyás János, az MRSZ tavaly év végén megválasztott elnöke egy interjúban azt is mondta, nem gondolja, hogy összefüggene a reklámadó 2022-ig történő felfüggesztése és az, hogy a Fidesz szeretne visszatérni az Európai Néppárt közelébe. A Magyar Reklámszövetség egyébként nagyon üdvözli a döntést, ahogy szimpatizál a médiatörvény reklámszabályozást érintő részével is.
11 cég beolvadásával folytatódik a médiapiaci koncentráció a Fidesz-közeli médiaholding, a KESMA alá tartozó Mediaworksnél.
Az Origo megszerzése, majd elajándékozása csak egy jókora veszteséget okozott. Ez a szakértő szerint nehezen magyarázható üzleti döntés.
A G7 szerint míg Henrich Pecina 4 milliárdot kereshetett a Mediaworks-ügyleten, az MSZP és a hozzá közelálló körök olcsón, százmilliókat bukva adták el az egykoron vezető közéleti napilapot, a Népszabadságot, ami végül a Fidesz közelébe, a KESMA-hoz került.
A Bezár a bazár című műsor kapcsán kirótt 2 millió forint körüli bírság mellett a Médiatanács csekély bírságot rótt ki a KESMA életmód csatornájára, a Life TV-re, és néhány városban meghosszabbította a Rádió 1 partnereinek médiaszolgáltatási jogosultságát.