KESMA

Gyurcsány Ferenc

Gyurcsány Ferenc pert nyert a HírTV-vel szemben

A bíróság jogerős ítélete szerint a KESMA tulajdonában lévő médium valótlanságokat közölt műsorában a volt miniszterelnökről, a Demokratikus Koalíció elnökéről.

Media1

A Fidesz-közeli médiahálózat megint félrevezetné önt is, kié a Media1

Hiába mondta ki már több ítéletében a bíróság, hogy jogsértően és valótlanul állították az Origót is tulajdonló Fidesz-közeli médiaholdinghoz, a Közép-európai Sajtó és Média Alapítványhoz (KESMA) tartozó egyes lapok az Origo erről szóló cikkeinek utánközlésekor azt, hogy a Media1 hírportál mögött Varga Zoltán áll. A médiahálózat az ellene folyó bírósági sajtóperek alakulásáról is súlyosan félrevezetően, az emberi és szakmai minimumot egyaránt mellőzően tájékoztat.

Metropol hirdetőoszlop

Budapesti városháza: engedély nélkül terjesztik a Metropol című napilapot a főváros közterületein

A Lokál megszűnését követően létrejött új kormánypárti napilapnak, a Metropolnak a versenytárs Pesti Hírlappal ellentétben nincs semmiféle közterület-használati engedélye, nem fizet a terület használatáért, mégis rikkancsokkal osztogatják az újságot, ezért valóban intézkedtek a lap terjesztőivel szemben a közterület-felügyelők, de kényszerítő eszközök tényleges használatára nem került sor – tudta meg a Media1 a Főpolgármesteri Hivataltól.