KESMA

Mészáror Lőrinc nyilatkozik az ATV-nek

Mészáros Lőrinc embereihez került a Rádió 1 és a Best FM

Tulajdonost váltott a korábban Andy Vajna kormánybiztos érdekeltségében lévő Rádió 1 és a Best FM. Változás volt a kesmás Retro Rádió műsorgyártójaként is ismert RadioFactory nevű műsorgyártó cégnél is. A rádiós vállalkozások Orbán Viktor miniszterelnök felcsúti cimborájának (a gázszerelőből lett nemzetközi hírű milliárdos) embereihez kerültek.

origo

Nem jött be az Origo érvelése a bíróságon

Ismét pert bukott az Origo/Origo.hu, a fideszes médiaholding internetes portfóliójának oszlopos tagja. Időhúzásra persze épp megfelelő volt a kifogás, amivel élt.

Brandfestival

Fizetős tartalom és más aktuális trendek a magyar médiában

Hogyan lehet elkötelezetté tenni az olvasói közösséget, hogy az hajlandó legyen fizetni a tartalomért? Tényleg érdemes-e televízióban is hirdetni? Miért fontos a márkabiztonság a jelenlegi hazai médiakörnyezetben? Többek között ezekről is hallottunk a Brandfestivalon az Index, a HVG, az Atmedia, a Marquard Media, a Portfolio, a Mediaworks / KESMA és a Central Médiacsoport képviselőjétől.

A Kisalföld 2019. december 7-i száma

Azok is kaptak a Kisalföldből, akik nem kérték

Pont mikor a lap címlapon mutatta be, kit jelöl a Fidesz a szexbotrányba belebukott győri polgármester, Borkai Zsolt helyére. Megpróbáltuk felhívni a Kisalföld főszerkesztőjét és a lap kiadóját.

Kisalföld

Új főszerkesztő a kormánypárti Kisalföld élén

A győri megyei lap távozó főszerkesztőjét már a Kisalföld kormánypárti korszakában nevezték ki. Érdekesség, hogy az új főszerkesztő korábban maga is aláírt egy petíciót a szexbotrányba keveredett, azóta távozó győri polgármester, Borkai Zsolt ügyében.