KESMA

Mészárosné Kelemen Beatrix a közmédia vendégeként. fotó: Youtube

Mészáros Lőrincné új médiavállalkozást indított

Media Vivantis néven hozott létre részvénytársaságot a miniszterelnök felcsúti barátjának felesége, Mészárosné Kelemen Beatrix, a fideszes médiaholding, a KESMA által megszerzett LifeTV és OzoneTV elnöke. Az új céget ugyanoda jegyezték be, ahol korábban a Gyárfás Tamás féle NapTV, majd a megszűnéséig a Mészárosné vezette Echo TV működött, napjainkban pedig innen készítik a Hír TV műsorait.

v4 agency, v4na, v4 news agency

Habony Árpád és az Orbán-közeli médiaholding új londoni tartalomgyárában bukkant fel a TV2 volt hírigazgató-helyettese

A kormányközeli V4NA impresszumában szereplő Tamás Tóth főszerkesztő sajtóinformációk szerint ugyanaz a személy lehet, aki korábban még Tóth Tamás Antal nevet használva a TV2 hírigazgató-helyettese volt, azt megelőzően pedig kényszertörölt és adótartozást hátrahagyó cége miatt bocsátották el a közmédia leányvállalatától. Közben kiderült más érdekesség is a Habony Árpáddal is összefüggésbe hozható hírügynökség kapcsán.

vs.hu

Digitális könyvégetés a vs.hu-nál – semmi sem véd, hogy ne ismétlődjön meg máshol is

A vs.hu oldalt elérhetetlenné tevő New Wave Media Group illetékese februárban azt nyilatkozta, az oldal archívumként továbbra is elérhető marad. Végül mégsem ez történt, pedig Liszkay Gábor, a sajtóholding vezetője korábban még digitális könyvégetésnek nevezte, amikor hasonló történt. Mindezt egyébként jogszabály hiányában elvben akár több száz kesmás médiatermékkel is előfordulhatna.

Google-Origo

Mégse ad pénzt az Origónak a Google

50 ezer eurós segítségtől esik el a Fidesz-közeli médiaalapítványhoz tartozó propagandaoldal. A Google közölte: további mérlegelést követően döntöttek úgy, hogy mégsem támogatják a New Wave Media Group projektjét.