KESMA

ripost

Pert vesztett a Ripost

Helyreigazításra kötelezte szerdai első fokú ítéletében a Fővárosi Törvényszék a Gréczy Zsoltról, a DK politikusáról írt, állítólagos zaklatásról szóló cikkel összefüggésben a sajtóterméket.

Az ORF1 riportjának egyik pillanata a magyar médiahelyzetről

A magyar médiapiac bedarálásával foglalkozott az ORF1 osztrák állami tévécsatorna

16 perces videót sugároztak a magyar médiahelyzetről, például a Fidesz-cimborákkal feltöltött Médiatanácsról, az állami hirdetések eltérítéséről és arról, hogy Mészáros Lőrinc először megvette a magyar média jelentős részét, majd egyszer csak odaajándékozta azt az újonnan létrehozott fideszes médiaholdingnak.

Mészáror Lőrinc nyilatkozik az ATV-nek

Mészáros Lőrinc embereihez került a Rádió 1 és a Best FM

Tulajdonost váltott a korábban Andy Vajna kormánybiztos érdekeltségében lévő Rádió 1 és a Best FM. Változás volt a kesmás Retro Rádió műsorgyártójaként is ismert RadioFactory nevű műsorgyártó cégnél is. A rádiós vállalkozások Orbán Viktor miniszterelnök felcsúti cimborájának (a gázszerelőből lett nemzetközi hírű milliárdos) embereihez kerültek.

origo

Nem jött be az Origo érvelése a bíróságon

Ismét pert bukott az Origo/Origo.hu, a fideszes médiaholding internetes portfóliójának oszlopos tagja. Időhúzásra persze épp megfelelő volt a kifogás, amivel élt.

Brandfestival

Fizetős tartalom és más aktuális trendek a magyar médiában

Hogyan lehet elkötelezetté tenni az olvasói közösséget, hogy az hajlandó legyen fizetni a tartalomért? Tényleg érdemes-e televízióban is hirdetni? Miért fontos a márkabiztonság a jelenlegi hazai médiakörnyezetben? Többek között ezekről is hallottunk a Brandfestivalon az Index, a HVG, az Atmedia, a Marquard Media, a Portfolio, a Mediaworks / KESMA és a Central Médiacsoport képviselőjétől.

A Kisalföld 2019. december 7-i száma

Azok is kaptak a Kisalföldből, akik nem kérték

Pont mikor a lap címlapon mutatta be, kit jelöl a Fidesz a szexbotrányba belebukott győri polgármester, Borkai Zsolt helyére. Megpróbáltuk felhívni a Kisalföld főszerkesztőjét és a lap kiadóját.