KESMA

Belénessy Csaba

Katonai cenzúrát szorgalmazott, a kormánypárti sajtóholding tartalomfejlesztési tanácsadója lett Belénessy Csaba

Belénessy Csaba segíti július elejétől a fideszes médiaholding, a HírTV-t, az Origót, a Magyar Nemzetet, a Ripostot, a Metropolt, a Retro Rádiót és több más médiumot tulajdonló Mediaworks Hungary Zrt. tartalomfejlesztését. A fejlemény azért is érdekes, hiszen a Mediaworks egyik lapja nemrég még tartalomlopással vádolt egy Belénessy-cég üzemeltette dunaújvárosi lapot.

Most akkor hová mennek az ívek?

Teljesen belezavarodott a HírTV és az Origo a saját hírmanipulációjába

A HírTV és az Origo napokon át igyekezett elhitetni, hogy a nemzeti konzultációs íveket a 24.hu egyik újságírójának budapesti lakására várja Hadházy Ákos, de miután a Media1 leleplezte, hogy az ívek a fideszes médiumok állításával ellentétben valójában egy fővárosi postahivatalra érkeznek, nem pedig az újságíró lakására, a HírTV és az Origo egy új, a korábbi saját állításának ellentmondó változattal hozakodott elő.

Kovács Angel Marianna újságíró otthona és a postahivatal a ház aljában, amit a HírTV nem mutatott meg

A HírTV valótlan tartalmú riportot közölt arról, hogy a 24.hu egyik újságírója egy postahivatalban lakik

Folytatódik a Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa ellen hetek óta tartó országos médiaháború, amibe most már a KESMA tévécsatornája egy 24.hu-s újságírót is belekevert, miközben a Hír Televízió az újságíró lakcímét nyilvánosságra hozta, és úgy csinált, mintha lehetséges lenne, hogy egy újságíró egy postahivatalban lakjon.

Fővárosi Törvényszék

Pert vesztett a HírTV és a Magyar Nemzet

Az egyik pert Pikó András, Józsefváros polgármestere, a másikat Niedermüller Péter (DK), Erzsébetváros polgármestere nyerte meg a kormánypárti médiumokkal szemben.