fbpx

KESMA

A Reuters Institute magyarországi fejezetének egy részlete

Reuters Institute: A magyarok jelentős részéhez nem jutnak el kritikus információk

Az oxfordi egyetem médiaelemző intézetének legújabb, Magyarországra külön fejezetet szentelő, most megjelent éves jelentése szerint folytatódtak Magyarországon a támadások a demokratikus intézmények ellen, tovább nőtt a kormányzati kontroll a médiapiacon, és nem jutnak el a lakossághoz kritikus információk. A tanulmányból kiderül az is, milyen arányban hajlandók fizetni a tartalomért a magyarok és mit gondolnak az emberek a TV2-ről.

Unikornis

Eltűntek az Unikornis tartalmai

Pedig korábban azt ígérték, az archívuma legalább elérhető marad. Ráadásul Liszkay Gábor korábban digitális könyvégetésnek nevezte, ha egy tartalommal ilyesmi történik.

A Mediaworks székháza Budapesten. Fotó: Ladányi András, Media1

A KESMA-cégek hivatalosan is a Mediaworks uralma alá kerültek

Bejegyezték, hogy a Fidesz-közeli Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány alá tartozó 28 médiacég, és ezzel több száz médiatermék felett mind uralmi jogot szerezzen a miniszterelnök médiaügyeseként ismert Liszkay Gábor vezette Mediaworks.

Faktor

Vége a Faktor.hu-nak?

Hetek óta nem frissül a digitális sajtótermék, amit az Origo későbbi tartalomigazgatója indított, majd Ómolnár Miklós és Schatz Péter vállalkozása vett át, majd azután a NER-közeli sajtóholdingnak adományoztak.