fbpx

KESMA

Az Origo közterületi plakátja Budapesten

Pert bukott az Origo a Datadat ellen elsőfokon

Az egyelőre nem jogerős ítélet szerint a kormánypárti lap kiadójának milliós sérelemdíjat kell fizetnie, amiért több valótlan állítást is megfogalmazott a Bajnai Gordonhoz köthető cégről. A Datadat szerint ez még csak a kezdet.

Néhány oroszbarát tartalom az Origón

Gyűjtemény készült arról, milyen módszerekkel tolja az Origo Vlagyimir Putyint és az orosz propagandát

Egy olvasónkat, Pétert annyira feldühítette, amilyen módszerekkel a Gábor László főszerkesztette Origo dolgozik annak érdekében, hogy megtolja az Oroszországgal kapcsolatos propagandisztikus, gyakran valótlanságokra épülő tartalmakat, hogy elkezdte az így közölt „rendkívüli híreket” fényképekkel dokumentálni. Péter a gyűjteménye 1. részét eljuttatta a Media1-nek.

SzegedMa képernyőkép

Főszerkesztő nélkül a kormánypárti SzegedMa, Kapitány Gergely távozott

Leköszönt a napokban a Fidesz-közeli SzegedMa hírportál éléről Kapitány Gergely főszerkesztő, és azóta a lap impresszumában nem is szerepel új főszerkesztő – írja a Szegeder című helyi újság. A szegedi kormányközeli újságot már eddig is a Délmagyarország szerkesztőségével azonos címről készítették. Most további változások is várhatók.

Apáti Bence a HírTV volt műsorvezetőjeként

Apáti Bence szerint nem felmondás, hogy úgy döntött, nem dolgozik tovább a HírTV képernyőseként, emellett nem egy nőtől, hanem egy férfitól kellett bocsánatot kérnie az „Alíz úrról” szóló megalázó publicisztika miatt

A volt HírTV-s műsorvezető legújabb publicisztikájában a Magyar Nemzetben azt állítja, nem nevezhető felmondásnak az, amikor pár napja bejelentette, úgy döntött, nem vezeti többé a HírTV műsorait. Azt is állítja, hogy ő nem egy nőt alázott meg a Magyar Nemzetben, amikor M. Alíz transzneműségét kigúnyolva hol „Aliz úrként”, hol „magát nőnek érző férfinak”, máskor szimplán „férfiként” emlegette őt pár éve. Pedig épp ezért kényszerült annak idején bocsánatkérésre és sérelemdíj fizetésére a kormánypárti lap, ahol Apáti mostani publicisztikájában egyúttal a Media1-et is megpróbálja lejáratni néhány valótlan állítással, így például bántóan alacsonynak nevezi az egyébként közel 4 éve stabilan piacvezető médiapiaci portál, a Media1 látogatottságát.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások