KESMA

Gréczy Zsolt, a DK országgyűlési képviselője

Pert vesztett az Origo

Gréczy Zsolt, a DK politikusa immáron hetedik alkalommal nyert a bíróságon fideszes sajtóval szemben.

Nemes Gábor, a DK politikusa

Megint a fideszes médiaholding ellen ítélt a bíróság

Újabb DK-s politikus, ezúttal Nemes Gábor nyert pert kormányközeli médium ellen, immáron jogerősen. Sérelemdíjat kell fizetnie a Magyar Idők kiadójának az évek óta húzódó per lezárásaként, és közzé kell tennie, hogy valótlanságokat állítottak.

Pápai Gábor karikatúrája az Origo által elkövetett tartalomlopásról

Médiajogász: Jogsértést követhetett el az Origo és Demeter Szilárd, a Petőfi Irodalmi Múzeum igazgatója

A fideszes médiaholdinghoz tartozó Origo engedély nélkül előre leközölte piactársa, a Magyar Narancs egy későbbi számába tervezett cikkhez kapcsolódóan a Demeter Szilárdnak elküldött, szerzői jogi védelem alatt álló kérdéseket, ráadásul mint hamar kiderült, az Origo és Demeter Szilárd valótlan tényállítással is igyekezett manipulálni a publikumot. A Media1 által megkérdezett médiajogász szerint az Origo és Demeter Szilárd nem csak etikai, de jogi normákat is megsérthetett.

Rádió 1, Balázsék, Sebestyén Balázs, Rákóczi Ferenc, Vadon Jadi. Fotó: Rádió 1

A Rádió 1 a Part FM helyén tér vissza a Balatonhoz

Hálózatba kapcsolódási engedélyt kapott a Médiatanácstól a két, közvetve Mészáros Lőrinchez is köthető rádió, így a jövő héttől a Part FM helyén a Rádió 1 műsorai lesznek hallhatók Siófokon és Fonyódon. A Médiatanács e heti ülésén egyébként több más rádiós üggyel, így az Európa Rádió jövőjével és egy tiltott hálózatba kapcsolódással is foglalkozott a grémium.