KESMA

Szikszai Péter

Büntetőeljárás indult Szikszai Péter, a HírTV vezérigazgató-helyettese ellen

Egy most nyilvánosságra került rendőrségi dokumentum szerint a Magyar Nemzetben Zummer Fülöp álnéven publikáló, Szabó Tímeáról, a Párbeszéd társelnökéről dehumanizáló írást közzétevő személy nem más mint az a Szikszai Péter, aki a nyomozás kezdetén még a HírTV vezérigazgató-helyettese volt.

A KESMA alá került egyik sajtótermék, a Magyar Nemzet óriásplakátja

Kettős szerep: Eltitkolt személyi összefonódás a Magyar Nemzet és a Médiapiac újság között

A Médiapiac néhány nappal ezelőtti tulajdonosváltásáról a Magyar Nemzetben szerdán elsőként beszámoló és a kormánypárti napilapban Boros Bánk Leventével, a szaklap új tulajdonosával alákérdezős interjút készítő Kárpáti András csütörtökön már a „független” Médiapiac Online-nak is dolgozott, névtelenül. Ma egyébként újra a Magyar Nemzetben is jelent meg Kárpátitól írás, vagyis kettős szerepe van, a személyi összefonódást azonban nem verték nagy dobra az olvasók előtt.

Boros Bánk Levente, a Médiapiac új tulajdonosa, vezetője, a Médianéző ügyvezetője korábban

Újabb összehangolt lejáratási kísérlet a Media1 ellen az Origón, a NER-közelből felvásárolt Médiapiacon és számos kormányközeli lapban

Erős manipulációkban bővelkedő írásban próbálja a Fidesz-közeli médiaholdinghoz tartozó Origo és a holding több más terméke, illetve Boros Bánk Levente, a Médiapiac nevű honlap és újság új tulajdonosa félrevezetni az olvasókat azt követően, hogy a Media1 a héten megírta, hogy a Médiapiacnál történt tulajdonosváltással összefüggésben szélnek eresztették az internetes lap eddigi teljes szerzőgárdáját, illetve személyi összefonódás alakult ki a KESMA és a Médiapiac című lap között, ugyanis ugyanaz az újságíró interjúzott a Magyar Nemzetben Boros Bánk Leventével, aki a mediapiac.com-nak is ír, így Boros Bánk Levente a főnöke vagy megrendelője.

A Klubrádió jelenlegi és régi frekvenciáját népszerűsítő reklám a rádió épülete előtt Budapesten

Eljárást indít a Médiatanács a Klubrádió és a Rádió 1 ellen

A Médiatanács szerint gyűlöletkeltően beszélt egy betelefonáló a Megbeszéljük című műsorban a Klubrádióban, a Rádió 1-en pedig kiskorúak fejlődését veszélyeztető szexuális utalások kerültek adásba. A testület frekvenciapályázatokkal, két jelentős kereskedelmi rádió fizetési nehézségeivel és egy rádió névváltásával is foglalkozott e heti ülésén.

boon.hu - Borsod Online

„Addig sem okoz nagyobb kárt ez a pojáca” – így kommentálta a Borsod Online nevű KESMA-lap a miskolci polgármester karanténba vonulását

A kormányközeli boon.hu a Facebookon Veres Pál polgármester karanténba vonulásáról szóló hír alá szokatlan kommentárt fűzött. A polgármesteri hivatal a Közép-európai Sajtó és Média Alapítványhoz tartozó internetes lap főszerkesztőjének nyilvános elnézéskérését és válaszait követeli a történtek miatt.